K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2007, 20:19   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Forstår ikke noget som helst

For mange fleksjobbere - selvom de IKKE kan klare jobbene og burde have førtidspension.

Og NU snakker man om færre pensioner og færre fleksjob og påstår, at FOR MANGE ER FOR RASKE TIL FLEKSJOB.

Jeg opgiver. Der er INGEN logik i det.

Folk bliver jo IKKE mere RASKE af, at VIRKSOMHEDERNE får at vide, de skal være mere rummelige. Det gør kun folk mere syge at skulle aktiveres, arbejdsprøves i een uendelighed, og belemrer virksomhederne yderligere, når de har så travlt i forvejen.


Sådan sagde man i 2003

Citat:
Mange kan ikke klare fleksjob
En del af de mennesker, som kommunerne sender i fleksjob, kan ikke klare jobbene, fordi de er fysisk eller psykisk svage. Det siger jobkonsulent Maria Overgaard i Århus. Landsforeningen af førtidspensionister mener, at mellem 50 og 75 pct. af dem, som er i fleksjob, burde have haft førtidspension. (DR Østjylland)
Citat:
Flere med nedsat arbejdsevne får fleksjob
I andet kvartal af 2003 fik 24076 personer et fleksjob med offentligt tilskud. Det er det hidtil største antal og en stigning på godt 30 pct. siden sidste år, viser de seneste tal fra Danmarks Statistik. Alligevel vokser køen af folk, der venter på fleksjob, og det vækker bekymring i LO og kommunerne. (Pol. s.13)
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Konen har mistet retten til noget som helst :( Slips Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 11-11-2012 18:20
Sagsbehandleren forstår ikke! Tina1983 At søge førtidspension 29 29-06-2010 08:48
Der er noget jeg ikke forstår om timetal nilla Spørgsmål ang fleksjob 12 23-06-2010 23:57
Jeg forstår ikke helt?? N.N Dit og Dat 11 14-05-2009 17:19
der er noget jeg ikke forstår Huldra Dit og Dat 4 04-03-2009 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension