K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2011, 00:38   #1
Kodered
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Kodered er ny på vejen
Hvilke job ?

Jeg er fleksjobber - har haft fleksjob på døgninst for utilpassede unge og nu som klubmed arbejder .. jeg har gigt og arbejder max 12-16 om ugen jeg tåler intet fyssisk arbejde.. Jeg har ingen uddannelse udover min handelseksamen . desvære må jeg skifte job da min krop ikke kan holde til det nuværende og min læge siger stop men for pokker jeg aner ikke hvad jeg skal finde op umiddelbart er der ikke nogle job uden for det pædagogiske der ikke er fyssiske.. please del jeres erfaringer .. hvad kan jeg lave?? (jeg er i 30 erne)
Kodered er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2011, 01:09   #2
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
nu er du ikke så gammel - (som mig).
men du har jo erfaring og lyst, så jeg vil lufte mentorordning,
hvor man kan være en støtte for unge/ældre af forskellig etnisk herkomst.

lektier, møder, socialt osv
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2011, 01:45   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Mener der er mange muligheder, men da det er dig selv der kender din situation, lyst og interesser er her et link der har hjulpet mange der lige pt. er nede i et hul:

http://www.hvadkanjegblive.dk/


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2011, 17:10   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Er du så ikke sygemeldt, når det er så slemt på arbejdet? Hvis du er sygemeldt, så skal kommunen følge op på sygemeldningen og evt. sætte timerne ned. Det kan du også allerede nu - snakke med din jobkonsulent om det - evt. til det næste opfølgning på arbejdspladsen, som kommunen har pligt til 1 gang årligt.

Er du på en offentlig arbejdsplads? Hvis ja, kender du til MUS samtale (MedarbejderUdviklingsSamtale)? Her kan du give udtryk for dine bekymringer i forbindelse med det, du oplever. Der kunne det tænkes, at din leder/chef kan kontakte jobkonsulenten og I alle parter sammen finder en løsning på det her. Især hvis du jo er glad for at være der. Der er nogle som får sat timerne ned....

Du har egentlig også mulighed for at søge personlig assistance op til 20 timer ugentlig - hjælp til noget, som du ikke føler kan klare i jobbet. - f.eks. noget fysisk belastende i dit tilfælde.

Jobkonsulenten kan måske også være behjælpelig med at give idéer til, hvilke andre type jobs, der kan passende til dig.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FP, hvilke hjælp kan vi få? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 28-11-2012 17:14
hvilke 3 ord ?? jane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-06-2012 21:40
Hvilke rettigheder har jeg? pan1234 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 29-02-2012 18:59
Hvilke muligheder er der viggo Alt det andet 4 01-09-2011 21:41
Hvilke konsekvenser?? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 5 25-03-2009 22:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension