K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2006, 00:20   #1
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Borroe's Historie *ss*

Ja hvad skriver man..... Jeg er en ung kvinde på vej mod de 25 og er visiteret til fleksjob på 3. år. Jeg kan god nikke genkendende til mange af jer andres historier med sagbehandlere og jobkonsulenter der sover lidt i timen.... Men synes nu alligevel at jeg har været utrolig heldig!!! efter 6 mdr. hvor jeg kæmpede uafbrudt med kommunen valgte kæresten og jeg at flytte - visitationen flyttede jo med mig så jeg tænkte nå ja om jeg skal kæmpe her eller der.... Men 1 1/2 mdr efter vi var ankommet til den nye kommune, blev jeg ringet op af jobkonsulenten " ja hør jeg er lige kommet tilbage fra ferie og står her med nogen som kunne være interesseret i at have en i fleksjob"... Mit svar kom med det samme - Bring it on *gg*. Det var på en café, og jeg tog ned og snakkede med dem et par dage senere og det lød næsten for godt til at være sandt! Jeg startede op 14 dage efter i arbejdsprøvning 15 timer om ugen - nej hvor var det skønt, man havde hørt så meget om fleksere som blev behandlet dårligt eller om hvor mange der ikke kunne få job og her stod jeg og nød livet i fulde drag.... skæbnen ville at jeg gik hen og blev gravid og mine "arbejdsgivere" kom i tvivl om de ville ansætte mig, n med en kommende barsel osv.... men overtalte dem til at tænke sig om lidt længere.... 9 mdr. i arbejdsprøvning, 1 1/2 md. før min barsel, blev jeg fastansat i fleksjob 15 timer om ugen - nej hvor var jeg lykkelig *ss* for så havde jeg noget at komme tilbage til !!! Jeg startede så op i april sidste år efter endt barsel - Det var lykken, alle var glade for jeg var kommet tilbage og jeg gik i krig med at indhente det "forsømte" ! Alt kørte på skinner og tiden gik indtil der kom ny ejer i december 2005........ Alt kørte af H.. til og jeg blev presset så meget at jeg ikke en gang kunne klare mine 15 timer! I januar tog jeg den tunge beslutning at jeg ville søge videre for dette asrbejde som var så skønt var blevet til et rent helvede!! Men gudske tak og lov så fik jeg en fyreseddel 31.jan..... En KÆMPE sten faldt fra mit hjerte - skulle nu bare lige igennem 28 dage og så var det slut *ss* hvilken lettelse!! Nå men så skulle jeg jo rigtig i gang med job søgningen og bad venner og familie om at tænke på mig hvis de hørte noget eller kendte nogen ..... Så lige pludselig 4 dage før jeg havde sidste dag på café , kom min gamle chef og besøgte mig og fortalte at han måske havde skaffet mig et job i en delikatesseforretning ( som slet ikke er åbnet endnu) og at hende som er ejer ville ringe til kommunen.... 3 dage og så ringede min jobkonsulent: "jeg er blevet ringet op af en som er interesseret i at få dig i fleksjob - lige præcis dig .... øhhh " han var helt rundt på gulvet , og nej hvor er jeg lettet for nu står jeg til at have et nyt fleksjob fra omkring påske og får en kanon sød arbejdsgiver som virkelig har undersøgt alt omkring fleksjob og spurgt kommunen tilråds osv.... og de 3 samtaler jeg har haft med hende ... jaa der virker det rigtig lovende!!!! Ja det var jo så lige min lille solskinshistorie!!

Jeg vil til slut sige tusind tak for denne superside, synes tit man står alene med systemet og det er ikke dem alle der er lige samarbejdsvillige *ss*

Knus til alle der støtter op om denne side!!!
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2006, 01:39   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Borroe's Historie *ss*

Hej Borroe

Og velkommen til her på siden

Tusind tak for din Historie, rart at det også bare kan gå den rigtige vej
Det lyder godt nok også som om at du har heldet/dygtigheden på din side hvad ang fleksjob

Og tillykke med dit nye job til påske.

Det er nu rigtig rart at se at nogle har posetive erfaringer med fleksjob, men det er der nu nok rigtig mange der har, jeg tror bare mange gange at man har brug for at snakke når man ikke har det..

Også derfor vi fik lavet denne side...
(og jeg vil da også lige takke for alle dem der bakker op om siden her, tror aldrig vi havde forventet en sådan tilslutning til siden da vi oprettede den )

Og solstråle historier er mere end velkommen, os der føler at vi sidder fast i systemet har bestemt godt af at læse at det kan lade sig gøre at komme igang ...
  Besvar med citat
Gammel 24-03-2006, 10:17   #3
abbi68 - Slettet medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2006
Indlæg: 44
Styrke: 0
abbi68 - Slettet medlem er ny på vejen
RE: Borroe's Historie *ss*

Hej Borroe

Tlk med dit nye flexjob

Dejligt at høre at det også kan gå på den måde.

Held og lykke i fremtiden med dit nye job.

Hilsen Abbi68
abbi68 - Slettet medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2006, 13:28   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Dejligt at høre der er så rare chefer ;-)

som ham du har haft og hende...Det glæder mig at høre det gik godt for dig. ;-)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2006, 15:24   #5
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Borroe's Historie *ss*

Hej Borroe

Hjertelig til lykke,jeg krydser lige fingre for dig så det går helt i orden.
Og velkommen her på K10
hilsen dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2006, 21:48   #6
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Tusind Tak

Tusind takker for alle de held og lykker *GG* det er dejligt man pludselig har fundet en masse i samme situation som en selv som forstår de dårlige som gode sider af ens tilværelse..... Og vil sige at godt nok er min situation en solstråle historie nu men vejen her til har været meget lang og ensom... Jeg har kæmpet .... Presset på ... presset noget mere på ...Skabt mig som en sindsyg... Og det er der sikkert mange som kan nikke genkendende til og nogen er ikke nået til det punkt hvor jeg er kommet, men håber at denne side kan være med til at give folk en ekstra styrke og støtte til at nå målet *ss*

Hejdien tillykke med praktikken håber det ender ud i job *krydser fingre*

Knus til alle
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 20:28   #7
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Så er jeg tilbage *ss*

Puha, efter godt 1 1/2 år er jeg tilbage på siden - og tak for min profil blev aktiv så hurtigt!!
Ja jeg fik min 2. søn i august 2007 og ja siden der gik mit helbred helt ned... Kunne ikke overskue noget og blev nød til at gøre noget jeg har jo trods alt 2 børn at passe på og hvad er de uden deres mor..??? Jeg valgte alt i mit liv fra og helligede mig til mine børn, mit hus og familie. Begyndte at træne, men jo nærmere opstarten på mit arbejde kom jo mere presset følte jeg mig - det var hårdt da jeg forlod det, hvordan vil det være når helbredet er blevet ringere.... (jeg arbejdede i en frokost café) som tiden gik begyndte jeg at søge nye græsgange.. Og en god ven af mig, som er daglig leder i 2 butikker i Stofa (kabeltv), manglede en hånd... jeg greb chancen og gik fra at arbejde med mad til lige pludselig at sidde på kontor og lave ting på en computer. nu har jeg været ansat der siden august 2008 og er begyndt at genvinde mit gamle i hærdige jeg, som altid er klar på en debat eller to eller bare støttende ord!!
Jeg er super glad for at være tilbage her på K10 !!!
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 20:33   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen velkommen tilbage!

Og dejligt at høre at det nu går dig godt, og du så småt er ved at komme ordenligt oven på igen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 20:37   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Velkommen tilbage Borroe

Det er sg dejligt at høre at det går så godt for dig....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 20:51   #10
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Tak for velkomsten er mega glad for at komme herinde igen.

Jeg er desværre fra Slagelse men fedt at høre at sådan en gruppe findes måske man en dag kan finde vejen!!
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En god historie. annagw Din historie 9 22-05-2010 12:45
min historie tulle35 Din historie 1 20-10-2009 09:08
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie Gittemor Din historie 17 14-04-2008 16:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension