K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2011, 17:33   #1
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
pension danmark

sad og læste på text tv på tv2 og kan læse at pension danmark vil være med med at låne 10 milliarder ud http://ttv.tv2.dk/index.php?side=126 så er det jeg spørge skal jeg begynde at være bekymret ?? tildes med mine pernsion penge

Sidst redigeret af extra; 10-10-2011 kl. 17:48.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2011, 18:05   #2
FredeFup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-10 2011
Lokation: Furesø Kommune
Indlæg: 35
Styrke: 13
FredeFup er ny på vejen
Du skal nok være mere bekymret for om banksektoren løber med dine, mine og samfundets penge for at finansiere deres tvivlsomme spekulationer, høje toplederlønninger, gyldne håndtryk og rødvinsfest på direktionsgangen.
FredeFup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2011, 21:03   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
sad og læste på text tv på tv2 og kan læse at pension danmark vil være med med at låne 10 milliarder ud http://ttv.tv2.dk/index.php?side=126 så er det jeg spørge skal jeg begynde at være bekymret ?? tildes med mine pernsion penge
Hej extra,

Hvad mener du ? Jeg har ikke lige læst linket, men gætter på at Pension Danmark er en pensions kasse der går ind og udlåner penge af deres penge tank. Hvis du har Pension Danmark som din pensions kasse, så bør du ikke være bekymret for om du ikke får din pensions udbetalinger. Pensionsselskaberne har masser af penge og ser deres udlån som investeringer.

Håber du forstår og at jeg har ret i det jeg skriver.

Frede Fup, taler vidst lidt som hans navn.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2011, 21:33   #4
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Håber du forstår og at jeg har ret i det jeg skriver
forstår dig godt men når man læse de går sammen og så lande kan låne og der drejer sig om 10 milliarder kroner så tænkerm an lige en extra gang jo og tænker hvad nu vhsi det går galdt som i grækenland italien osv jo.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2011, 21:41   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jaaa, det gør man jo, men pensionsselskaberne er nok nogle at det mest velbredrevne virksomheder i Danmark om ikke andet. Det lyder at meget 10 mill. men det er et greb i lommen for dem. Efterflg. så en god investering for Danmark som jeg så læste.

Pas på med ikke at se "spøgelser" extra, der skal nok komme varsler fra Staten, såfremt det bliver aktuelt. Ligesom med bankerne.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FP pension fra udbetaling Danmark MTVRV1 Politik og Samfund 37 31-03-2013 22:25
Pension Danmark. Nægte at udbetale? Mumrik Alt det andet 5 10-02-2013 11:45
løbende udbetaling fra pension danmark mand Spørgsmål ang fleksjob 5 13-01-2013 20:55
Udlænding i Danmark - pension fra udlandet thy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 17-03-2009 16:09
Pension Danmark nielsen Alt det andet 2 08-01-2008 10:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension