K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2011, 10:50   #1
kato
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Lokation: odense
Alder: 47
Indlæg: 2
Styrke: 0
kato er ny på vejen
flexgodkendt og på sygedagpenge

hej derude
jeg er ny herinde og har brug for hjælp. jeg er siden 2009 godkendt flex og flyttede kommune og fik job som jeg kunne delvist holde til havde 4 t dagligt men blev mere og mere syg jeg har 6 dårlige nakkehvivler ud af de 7 vi har hvoraf 2 er sammengroet og slid i nogle og diskus degeneration og har føleforstyrrelser i v arm og voldsomme hovedpiner og efter job har jeg fået dårlig højre skulder og samme forstyrrelser i h arm og ned i højre ben fra hoft og tværs ned over lår og ned i knæ indv ved minisk kan ikke længere køre over 10 km ca i min bil er dog med autm gear og når jeg det er ikke blevet udredt af lægerne endnu hvad det kommer af har fået lavet en mr skanning af rygmarvskanalen og kunne se lidt slid men ellers ingen ting.
så nu har min sb sendt mig på reva til udredn om jeg kan få fp og ville gerne vide hvad jeg får når min sygedp stopper hvis der går for lang tid ??
kato er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 11:41   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
så får du ledigheds ydelse.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 11:00   #3
kato
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Lokation: odense
Alder: 47
Indlæg: 2
Styrke: 0
kato er ny på vejen
hej mange tak så får jeg ro i sindet
kato er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 14:25   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hvorfor får du sygedagpenge og ikke ledighedsydelse?

Får du sygedagpenge fordi du var i fleksjob og måtte stoppe pga. langvarig sygdom?

Man kan få ledighedsydelse under sygdom.

Håber du får den rette ydelse.

Under din revurdering som fleksjobber og i din sygdomsperiode, bør de redegøre, om du skal indstilles til førtidspension.
Og ellers vil din "ledighedsydelse" fortsætte.

Vend gerne tilbage, hvis de pludselig har tænkt sig at stoppe din sygedagpenge og sætte dig på kontanthjælp. Det må de ikke... Du kan jo ikke gøre for, at du er så syg . (og reglerne er anderledes, når man er fleksjobber= Har et varigt nedsat arbejdsevne)
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension