K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-08-2007, 15:04   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Prøv at se her

Hvis du sidder med en horribel historie (som mange jo gør) kunne det så ikke være en ide at prøve at kontakte en af disse

http://programmer.tv2.dk/basta/tips/
http://programmer.tv2.dk/article.php/id-4020120.html

og se om man kunne få noget medie dækning måske det kunne komme en selv til hjælp, men hvem ved måske også det kan hjælpe andre der sidder i klemme i det sammen morads som mange herinde...

Sådan en historie som gaxeergud kan servere den er der garenteret ikke mange der tror på , i danmark kan man jo ikke få sygedagpenge i 9 år
  Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 15:12   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Den er meget grum... 9 år.

Kan vi ikke lave en afstemning, så man kan se, hvor længe der er gået, fra folk fik sygedagpenge/kontanthjælp, og til de blev afklaret/eller fortsat IKKE er afklaret i forhold til deres forsørgelsesgrundlag?

Der er sikkert MANGE, der har gået i årevis, som skal læse om, at der SKRIGES på arbejdskraft, og nu kan se frem til at skulle trækkes endnu mere igennem meningsløse forhold.

Knus
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 15:25   #3
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
hm 9 år det må være rekord,jeg har gået snart 4 år på sygedagpenge men er nu på afklaring til et flexjob (arbejdsprøvning samt praktik) for 2 gang så nu håber jeg det er sidste gang.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 16:08   #4
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Angry

Er vidst den ældste sag i Odense NOGENSINDE
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 16:36   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Odense har MANGE forsidehistorier p.t.

Billigere bleer til de ældre, som så skal skiftes oftere, hvilket så igen belaster manglen på sosu-assistenter yderligere.

Når det regnestykke laves, så er det DYRERE for kommunen at skifte til billigere bleer.

http://www.fyens.dk/article/841002

Folk FLYGTER fra kommunen.


Osv. osv.


Mest interessant er dog, at polske arbejdere får kæmpe skattefradrag, som skal finansieres.

Her er en smagsprøve:

Citat:
en forskudsopgørelse for en polsk kvinde der har arbejdet for et Odense vikarbureau.
Kvinden har et fradrag på kr. 202.000 årligt.
http://www.fyens.dk/modules/debat/to...topicid=276222

Læs mere på www.fyens.dk
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 22:11   #6
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hold da på 9 år på sygdagpenge

hvordan har du kunne blive på dette, kan kun sige at det er godt du kan, for jeg har gået i 10 år først på sygedagpenge også fik jeg trukket en uddannelse ned over hovede, selv om at de viste det ikke ville gå, så der fik jeg revalideringsydelse en periode, men kom aldrig i gang med uddannelsen, ja så var der kontanthjælpen tilbage, heldigvis havde min kæreste og jeg ikke giftet os. Syndes det er sørgligt at man skal tænke på om nu det er en særlig god ide at gifte sig økomonisk bare fordi man er syg

men end til nu har jeg gået i 10 år ude og vide hvor jeg står, jeg håber hver år at kommunen finder ud af hvad de vil med mig
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arb. prøv. og medicin. Pingu Alt det andet 59 10-01-2012 05:59
Prøv at være fattig en uge: buster Politik og Samfund 25 30-10-2010 23:20
Prøv lige og læs dette!!!!! Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-02-2010 23:57
Prøv lige at se her... Hejdien Dit og Dat 4 23-06-2009 23:38
Prøv lige og spørg... mimse Dit og Dat 15 18-06-2009 07:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension