K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2011, 09:39   #1
Lax
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Indlæg: 16
Styrke: 14
Lax er ny på vejen
sygemeldes, igen?

Hej alle

Jeg vil gerne starte med at takke jer for den hjælp og støtte jeg fik da jeg oprettede sidste tråd..

Det endte desværre med at jeg IKKE blev forlænget..

Jeg er IKKE rask! Men så vidt jeg ved kan jeg ikke sygemeldes igen med den samme ting, som var kræft.. Men kan jeg sygemeldes med min Post Traumatiske Stress..?
Lax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 10:02   #2
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen


Anker du ikke deres afslag?

Uden at vide noget om det iøvrigt undrer det mig, at du ikke kan forlænges efter §27, 2 eller 4 afhængig af, hvad der ellers er sket i din sag
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 12:37   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Lex´s tråd er her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=16866

Lex; Tag og flyt dig der ind, for så kan folk meget bedre følge med, fordi de kan følge din historie fra ende til anden.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 14:44   #4
Lax
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Indlæg: 16
Styrke: 14
Lax er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser


Anker du ikke deres afslag?

Uden at vide noget om det iøvrigt undrer det mig, at du ikke kan forlænges efter §27, 2 eller 4 afhængig af, hvad der ellers er sket i din sag
Jo jeg anker helt klart deres afslag, der er en del procedure fejl også, så hvis jeg ikke får medhold så får jeg det sikkert i at sagsbehandlingen ikke har været korrekt..

Jeg bad om forlængelse under stk 1 eller 3.. Da de har sat mig i en virksomhedspraktik som gerne skulle bringe mig tilbage på arbejdsmarkedet..
Lax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 14:45   #5
Lax
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Indlæg: 16
Styrke: 14
Lax er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Lex´s tråd er her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=16866

Lex; Tag og flyt dig der ind, for så kan folk meget bedre følge med, fordi de kan følge din historie fra ende til anden.
Synes bare det var besværligt at tilføje nye spørgsmål i en allerede eksisterende tråd som omhandler noget andet, derfor min nye tråd..
Lax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 23:59   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det har da i aller højeste grad noget med hinanden at gøre, i det vi får indsigt i hvad der er foregået i din sag, der ud over, bliver sygedagpengene og stansningen der af vendt, OG du bliver ikke mindst rådet til at gøre indsigelse mod stansningen... hvordan kan det så ikke have noget at gæøre med at du ikke blev forlænget??

For din egen skyld ville det også være nemmere at holde dig til den gamle, så er du fri for igen og igen at skulle fortælle hvad der er foregået i din sag, og andre er fri for at spørge.

Ikke for at skælde ud, absolut ikke, men mere... det ER altså det nemmeste, både for dig, så er du fri for at fortælle forhistorien 100 gange, og dem der gerne vil svare, for så er de fri for at lede alle dine indlæg i gennem for at finde frem til det der hører sammen, med det nye, om ikke andet så lige at ligge et link, så folk kan smutte ind og læse.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 08:14   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg må erkende, at hvis først jeg skal til, at lede efter andre tråde for, at kunne svare i én tråd, så er jeg den, der forlader tråden. Desværre.

Min koncentration rækker simpelthen ikke til, at skulle holde styr på flere tråde ad gangen, og jeg tvivler på, at jeg er den eneste herinde, der har det sådan.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 09:39   #8
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg kan heller ikke holde styr på flere tråde på en gang.

Der er for mange herinde til at man kan huske detaljerne i hver sag.

Og skal man give brugbare råd, er detajlerne og sagsforløb vigtige.

Så opfordringen er at man holder sig til en tråd, medmindre det handler om noget helt andet en ens egen sag.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad kommer der til at ske med mig, når jeg sygemeldes fra mit job? SanneHansen Alt det andet 2 13-12-2011 18:09
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension