K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2011, 14:08   #1
trunte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2006
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 11
Styrke: 19
trunte er ny på vejen
sygedagpenge

må stoppe fra mit arbejde hvor jeg har været i 10 år som flex
det er pga mobning fra arbejdsgiver og beskyldninger der ikke har noget på sig, ved så ikke nu om jeg skal sige op eller sygemelde mig??
skal jeg have kommunen med på banen inden og må jeg syge melde mig inden jeg kontakter kommunen, kan kommunen nægte ledighedsydelse og sige det er selvforskyldt
trunte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 15:30   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Trunte,

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i min sagsbehandler og jobkonsulent og få fortalt omproblemerne så I kan komme dem til bunds. Det kan være du er nødt til at sygemelde dig samtidig og det du vel allerede ? Alternativt overgår du jo til sygedagpenge og ikke ledighedsydelse.

Evt. må I jo finde et nyt sted til dig hvis ikke I kan komme problemerne til livs.

Vær opmærksom på kun at have éen tråd om samme emne.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 15:47   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
haha enteneller.. du har lige løst et mysterie for mig... jeg kunne ikke forstå hvor mit svar var blevet af... og blev så enig med mig selv om at jeg nok ikke havde trykket på send... for jeg glemmer tit at færdiggøre det jeg sidder med, eller glemmer at tænde kartoflerne, tænde vaskemaskinen eller skubbe sæbeskuffen ind... og mange andre firnurligheder..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension