K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2011, 22:15   #1
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Exclamation stop af sygedp uden resourceprofil???

jeg har idag modtaget et brev om at de stopper udbetaling af sygedagpenge, og jeg bad om agt-indsigt til mødet og senere på mail. Men jeg har ikke modtaget en resource-profil...??? må de det det????

BEGRUNDELSE:
På det foreliggende grundlag er der ingen af forlængelsesreglerne, som kan tages i anvendelse, idet der henvises til fremgang af §27 som fremgår af vedlagte journalnotat.
Det fremgår af din sag, at der indenfor en kortere periode kan fremkomme oplysninger, som kan forbedre beslutningsgrundlaget.

Der afventes følgende oplysninger:
psykiatrisk speciallægeerklæring.

afgørelsen vil blive genbehandlet, når de nye oplysninger er modtaget. såfremt en af forlængelsesreglerne kan tages i anvendelse, vil udbetalingen af sygedagpenge blive genoptaget fra ophørsdatoen.

(de er blevet lovet en redegørelse fra speciallægeerkl. omkring mine kroniske rygsmerter - har så idag fået konstateret fibromyalgi, og en redegørelse for undersøgelse for psoreasisgigt)
__________________________________________________ ____
på side 2
§24 - bla bla

§27
styk bla bla 1)-7)

UNDERNEDEN STÅR DER SÅ...
Idet der i øvrigt henvises til foranstående, vurderes der ikke at være behov for yderligere foranstaltninger på at bringe dig tilbage til arbejdsmarkedet, jf. retssikkerhedslovens §7a. Der henvises til ovenstående punkter, samt vurderingen af pågældendes arbejdsevne (resourceprofilen).
Du henvises til at søge kontanthjælp indtil der foreligger en endelig afgørelse..

KAN NOGEN FORTÆLLE MIG HVA FA*EN DER FOREGÅR.....

Jeg har IKKE modtaget resourceprofilen... ARGHHHHH
Håber virkelig nogen kan hjælpe...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2011, 22:43   #2
undertegnede
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Indlæg: 136
Styrke: 14
undertegnede er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Guldfax Se meddelelser
jeg har idag modtaget et brev om at de stopper udbetaling af sygedagpenge, og jeg bad om agt-indsigt til mødet og senere på mail. Men jeg har ikke modtaget en resource-profil...??? må de det det????

BEGRUNDELSE:
På det foreliggende grundlag er der ingen af forlængelsesreglerne, som kan tages i anvendelse, idet der henvises til fremgang af §27 som fremgår af vedlagte journalnotat.
Det fremgår af din sag, at der indenfor en kortere periode kan fremkomme oplysninger, som kan forbedre beslutningsgrundlaget.

Der afventes følgende oplysninger:
psykiatrisk speciallægeerklæring.

afgørelsen vil blive genbehandlet, når de nye oplysninger er modtaget. såfremt en af forlængelsesreglerne kan tages i anvendelse, vil udbetalingen af sygedagpenge blive genoptaget fra ophørsdatoen.

(de er blevet lovet en redegørelse fra speciallægeerkl. omkring mine kroniske rygsmerter - har så idag fået konstateret fibromyalgi, og en redegørelse for undersøgelse for psoreasisgigt)
__________________________________________________ ____
på side 2
§24 - bla bla

§27
styk bla bla 1)-7)

UNDERNEDEN STÅR DER SÅ...
Idet der i øvrigt henvises til foranstående, vurderes der ikke at være behov for yderligere foranstaltninger på at bringe dig tilbage til arbejdsmarkedet, jf. retssikkerhedslovens §7a. Der henvises til ovenstående punkter, samt vurderingen af pågældendes arbejdsevne (resourceprofilen).
Du henvises til at søge kontanthjælp indtil der foreligger en endelig afgørelse..

KAN NOGEN FORTÆLLE MIG HVA FA*EN DER FOREGÅR.....

Jeg har IKKE modtaget resourceprofilen... ARGHHHHH
Håber virkelig nogen kan hjælpe...

Problemet er at kommunen har formuleret sin afgørelse meget dårligt.

De burde have truffet afgørelse om stop efter § 24, og udskudt afgørelse efter § 27 indtil de modtager speciallægeerklæring.

Dette vil være helt efter bogen, da det er muligt at udskyde afgørelsen efter § 27 hvis der er tvivl om mulighederne for forlængelse, og hvis det må forventes at der inden for en kort periode vil komme yderligere oplysninger som må formodes at afklare usikkerheden.

De burde således ikke have truffet afgørelse efter § 27, og lovet dig at genoptage sagen når de modtager oplysningerne, men derimod bare have udskudt afgørelsen efter § 27.


Umiddelbart kan du selvfølgelig klage over afgørelsen, men min umiddelbare vurdering er at der ikke er grund til det. Kommunen har lovet dig at man efterfølgende vil tage stilling til § 27 på det samlede (og forhåbentligt tilstrækkelige) grundlag (og dette vil sandsynligvis ske hurtigere end de behandler en klage - i hvert fald hvis den skal behandles i nævnet). Hvis du derimod er utilfreds med kommunens efterfølgende vurdering af dine forlængelsesmuligheder skal du selvfølgelig klage.
undertegnede er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2011, 22:59   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg bliver snart sur over at læse, at nogle fortsat oplever at få stoppet sygedagpenge før en afgørelse... grr..

For sidste år kom der en ny lov om, at man IKKE må stoppe ydelsen før den endelige afgørelse. (hvis jeg ikke har misforstået noget)
Det kan nu også tyde på, at de godt må stoppe ydelsen efter partshøringen, det vil sige EFTER fristen for partshøringen.

Ud fra det, du skriver, tror jeg, der er tale om en partshøring. En elendig skrivelse.... Tror jeg selv kunne have gjort det job bedre (helt ærligt).... haha...

Skriv en mail eller brev til jobcentret og skriv det som overskrift: KLAGE.
Giv ikke det direkte til sagsbehandler.

Her er uddrag fra loven. (link: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=130898 - ændring af loven)

§ 21, stk. 3, affattes således:

»Stk. 3. Retten til sygedagpenge ophører dagen efter, at betingelserne for at modtage sygedagpenge ikke længere er opfyldt. Afgørelse om ophør af retten til sygedagpenge kan tidligst træffes, når den sygemeldte har haft lejlighed til at udtale sig om de oplysninger om sagens faktiske omstændigheder, der efter kommunens opfattelse fører til, at betingelserne for at modtage sygedagpenge ikke længere er opfyldt. Kommunen fastsætter en frist for afgivelsen af udtalelsen.«



2. I § 71 indsættes efter stk. 2 som nyt stykke:

»Stk. 3. En person, hvis ret til sygedagpenge er ophørt efter § 21, stk. 1, skal tilbagebetale det beløb, der er udbetalt fra den dag, hvor retten til sygedagpenge er ophørt, og indtil udbetalingen af sygedagpenge er standset.«

Stk. 3 og 4 bliver herefter stk. 4 og 5.




Så jeg synes faktisk, at du skal spørge sagsbehandleren om, hvad det er for et brev. Om der er tale om en slags udsættelse af en afgørelse. Fortæl, at du skal partshøres inden afgørelsen, og han/hun skal give dig en frist for at komme med oplysninger som kan gavne sagen, hvis de vil give afslag.


TILFØJELSE: Enteneller har nævnt, at du har en tråd. Den er her... :http://www.k10.dk/showthread.php?t=15901 Det anbefales at man blive i samme tråd helt fra starten af, så vi andre kan følge sagen løbende og bedre kan besvare spørgsmålene så godt, man kan.

Forresten kan se, du bor i Randers. Randers kommune er vist en af de kommuner som har gjort meget brug af anden aktør til at afgøre sager, hvilket de HAR fået at vide af ankestyrelsen, at det MÅ DE IKKE !!! Selv Inger Støjbjerg har fortalt det i medierne, at det klart står i loven, at det er kommunen, der skal afgøre sagen... Så vær opmærksom på det, hvem der skriver under på dine afgørelser i kommunen.

Sidst redigeret af curls; 11-02-2011 kl. 23:11.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2011, 23:04   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Guldfax,

Vi må have forklaret hvad der er sket under din 52 ugers sdp. periode. Jeg syntes at huske at du havde en tråd, denne kan du evt. linke her.

Dog syntes jeg at du kommentere på den "partshøring", som det vel er og med rette tilkendegive din uenig/enighed, men vi må lige vide hvad du har været igennem siden de kommer til stop nu !!

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 00:36   #5
undertegnede
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Indlæg: 136
Styrke: 14
undertegnede er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser

Her er uddrag fra loven. (link: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=130898 - ændring af loven)

[I]§ 21, stk. 3, affattes således:

»Stk. 3. Retten til sygedagpenge ophører dagen efter, at betingelserne for at modtage sygedagpenge ikke længere er opfyldt. Afgørelse om ophør af retten til sygedagpenge kan tidligst træffes, når den sygemeldte har haft lejlighed til at udtale sig om de oplysninger om sagens faktiske omstændigheder, der efter kommunens opfattelse fører til, at betingelserne for at modtage sygedagpenge ikke længere er opfyldt. Kommunen fastsætter en frist for afgivelsen af udtalelsen.«



2. I § 71 indsættes efter stk. 2 som nyt stykke:

»Stk. 3. En person, hvis ret til sygedagpenge er ophørt efter § 21, stk. 1, skal tilbagebetale det beløb, der er udbetalt fra den dag, hvor retten til sygedagpenge er ophørt, og indtil udbetalingen af sygedagpenge er standset.«
Det der står i § 21, stk. 3, er faktisk at retten til dagpenge ophører med det samme - men at kommunen først kan træffe afgørelse herom EFTER en partshøring. Det vil sige at når kommunen stopper efter § 21, stk. 1 sker det med en form for tilbagevirkende kraft.

MEN det fremgår samtidigt, at § 21, stk. 3 KUN finder anvendelse på stop af dagpenge efter § 21, stk. 1 dvs. ved stop som sanktion på udeblivelse, forhalelse af helbred osv.

Herefter er reglen, at dagpengene stopper med virkning fra den dag du ikke medvirker (udebliver fra opfølgning, lægebehandling osv.), og ikke fra dagen efter afgørelsen kommer frem.

(§ 71, stk. 3 er udelukkende en teknisk regel hvorefter dagpengene skal tilbagebetales når kommunen har truffet afgørelsen - dette er for at sikre sig at kommunen faktisk træffer afgørelse efter § 21, stk. 1, og at dagpenge ikke bare stoppes "administrativt")

***

For alle andre afgørelser (fx. dagpengestop efter § 7) kan kommunen IKKE stoppe med tilbagevirkende kraft - Dette er et grundlæggende princip i dansk lovgivning.
undertegnede er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 10:36   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Guldfax Se meddelelser
jeg har idag modtaget et brev om at de stopper udbetaling af sygedagpenge, og jeg bad om agt-indsigt til mødet og senere på mail. Men jeg har ikke modtaget en resource-profil...??? må de det det????

BEGRUNDELSE:
På det foreliggende grundlag er der ingen af forlængelsesreglerne, som kan tages i anvendelse, idet der henvises til fremgang af §27 som fremgår af vedlagte journalnotat.
Det fremgår af din sag, at der indenfor en kortere periode kan fremkomme oplysninger, som kan forbedre beslutningsgrundlaget.

Der afventes følgende oplysninger:
psykiatrisk speciallægeerklæring.

afgørelsen vil blive genbehandlet, når de nye oplysninger er modtaget. såfremt en af forlængelsesreglerne kan tages i anvendelse, vil udbetalingen af sygedagpenge blive genoptaget fra ophørsdatoen.

(de er blevet lovet en redegørelse fra speciallægeerkl. omkring mine kroniske rygsmerter - har så idag fået konstateret fibromyalgi, og en redegørelse for undersøgelse for psoreasisgigt)
__________________________________________________ ____
på side 2
§24 - bla bla

§27
styk bla bla 1)-7)

UNDERNEDEN STÅR DER SÅ...
Idet der i øvrigt henvises til foranstående, vurderes der ikke at være behov for yderligere foranstaltninger på at bringe dig tilbage til arbejdsmarkedet, jf. retssikkerhedslovens §7a. Der henvises til ovenstående punkter, samt vurderingen af pågældendes arbejdsevne (resourceprofilen).
Du henvises til at søge kontanthjælp indtil der foreligger en endelig afgørelse..

KAN NOGEN FORTÆLLE MIG HVA FA*EN DER FOREGÅR.....

Jeg har IKKE modtaget resourceprofilen... ARGHHHHH
Håber virkelig nogen kan hjælpe...
Du skriver at du ikke har modtaget nogen rp skal det forstås sådan at du ikke har modtaget den i aktindsigten eller at den ikke er udarbejdet ???


Eller at du ikke er partshørt i den ?

Det er nok den du skal gribe fat i og det at du ikke er blevet partshørt (det kan du ikke være blevet hvis ikke din rp har været med i en partshøring )



Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
Du har også mulighed for at søge ftp på forliggende grundlag og på den måde lige få reddet dine sygedagpenge et par måneder mere, men jeg ville nok med det samme skrive en klage/anke over dagpengestop ...

Er du partshørt ? er der lavet en rp ? har du været med til at lave den ? er du partshørt i den ?

Kunne du ikke lige som andre skrive lægge et link til din anden tråd , det er svært at sige noget ud fra den smule der står skrevet her klag over din rp



og henvis der til det her


Citat:
Der skal laves en ressourceprofil ved revalidering og tilkendelse af fleksjob og førtidspension og for folk på sygedagpenge skal dette ske inden et evt sygdagpenge stop.

Når resourceprofilen er lavet, skal du have den til partshøring og godkendelse.

Du har mulighed for at komme med dine synspunkter og rettelser til ressourceprofilen, og disse skal skrives ind i ressourceprofilen.

Sker der nævneværdige ændringer i dit helbred, så skal ressourceprofilen opdateres.

Man kan ikke klage over at der mangler en ressourceprofil i ens sag.

Først hvis der bliver fortaget en afgørelse i din sag, hvor din ressourceprofil ligger til grund, så kan du klage til Beskæftigelsesankenævnet over at ressourceprofilen mangler eller ikke er blevet partshørt af dig som loven siger at den skal.

Den måde din kommune har formuleret det på kunne godt se ud som en prøve ballon .. sådan at de lige skal se om den går ...
  Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 10:41   #7
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Hmm men når jeg nu ikke har modtaget resourceprofilen men kun de 2 stykker papir så kan der vel for pokker ikke være tale om en partshøring...?? Det kræver jo ligesom at jeg har papirerne.... plus at der jo er truffet beslutning om stop ved udløb den 28 Feb 2011...

Jou det er rigtigt jeg har en tråd omkring sygemelding men kan ikke finde ud af at linke - hvordan gør jeg det...???
Og da jeg ringede igår var hun taget hjem inden middag og har ferie i næste uge...
Mit næste problem er at de siger jeg skal søge kontant hjælp men der skal jeg jo kunne møde op til de aktiveringstilbud jobsøgning osv og det kan jeg ikke...

Kort fortalt jeg har depression og angst for andre mennesker en angst, socialforbi...
Dvs bare det at handle ind er en slem ting... en tur i føtex er svær og jeg skal sovenår jeg kommer hjem. Depression gør at jeg ikke kan overskue alverden og der skal ikke meget til at gøre mig forvirret, ked og træt.. det er bedre end det var da jeg blev sygemeldt men bare det at blive vrisset af eller irettesat er nok til at de dummetanker kommer tilbage og jeg er i kælderen flere dage... derudover har jeg store problemer med mit helbred.. jeg fik igår konstateret fibromyalgi og min læge mener jeg meget sikkert har psoreasisgigt men de to oplysninger havde jo ikke fået med sikkerhed kun det at jeg skal undersøges i denne måned...
JEg ved lægen har gjort opmærksom på at jeg ikke kan håndtere et job som mit rengøringsassistent men at en evt revalidering ville være godt for at få mig tilbage på arbejdsmarkedet... dvs jeg skal i hvert fald omskoles men pga mit socialforbi vil det endnu ikke være muligt...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2011, 11:27   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tvivler på at en ressourceprofil kan være på to stykker papir, der er tolv punkter der SKAL være opfyldt og beskrevet kig lige her http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet og se om du overhovedet har en ressourceprofil ...

Du er nød til at søge kontanthjælp hvis det er du ikke kan få fat i nogen , men du kan godt få kontanthjælp sideløbende med at du anker, du skal jo leve imens

hvis det er sådan at du er syg så bliver du også sygemeldt fra aktivering og skal naturligvis ikke i aktivering hvis dit helbred ikke kan klare det ...
  Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 09:19   #9
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej.

Curls skriver ganske rigtigt:
Citat:
For sidste år kom der en ny lov om, at man IKKE må stoppe ydelsen før den endelige afgørelse. (hvis jeg ikke har misforstået noget)
Det kan nu også tyde på, at de godt må stoppe ydelsen efter partshøringen, det vil sige EFTER fristen for partshøringen.
Blev vedtaget start juli 2010 på baggrund af en sag hos Ombudsmanden, handler om Forvaltningsloven §19. Der er undtagelsetilfælde for brug af partshøring, men næppe i dette tilfælde. Hvorfor der i dit var bør gøres henvises til denne paragraf, da de ikke har opfyldt betingelser ved ikke at sende de relevante papirer med sammen m. brevet, og det derfor ikke kan betragtes som en partshøring. Er der nævnt nogen frist for dit svar??

Som jeg opfatter brevet, hvor de skriver de vil stoppe SDP pr. 28.02.11. Men reelt bør der jo gøres opmærksom på, at det er en partshøring, og hvilken tidsrist man har til at svare på en sådan, ellers foregår der jo ingen egentlig partshøring. Og så selvfølgelig de relevante dokumenter være vedlagt.

Samtidig er der faldet principafgørelse for at man ikke må stoppe SDP uden hensyn til, der inden for en kortere periode kommer nye lægefaglige resultater, i afgørelsen handlede dette om 1 mdr. Der bliver ikke sat en margen på, hvad der fremover kan betragtes at være rimelig tidsramme, men i anden sag er 6 mdr. for lang tid. Søg under Ankestyrelsen, principafgørelser.

Men jeg kan huske flg. principafgørelse nr. F-7-01, hvor Ankestyrelsen har behandlet 2 sager om betydningen af formelle mangler for afgørelser om standsning af sygedagpenge.

Link: http://www.ast.dk/afgoerelser/principafgoerelser/

Og skriv nr. i søgefelt.

Hvis du læser ovenstående igennem vil du få et klart billede af hvilke formelle mangler der er forud for deres annoncerede afgørelse, dog ikke min første omtalte Forvaltningslov § 19, som er af nyere dato. Skriv dine indsigelser ud fra dette, samt selvfølgelig argumentation for at du skal forlænges eft. §27, stk. 1. Du behøver ikke forholde dig eft. hvilket nr. du bør forlænges, da der samtidig er principafgørelse for, at kommune skal vælge en sådan og ikke bare kan stoppe, fordi de har svært ved at finde en indplacering rent paragrafmæssigt.

hvis du får skrevet en godt brev m. vægtige argumenter og henvisning til lovparagraffer og principafgørelser er der en mulighed for at dine SDP kan blive forlænget.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 12:10   #10
undertegnede
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Indlæg: 136
Styrke: 14
undertegnede er ny på vejen
Jeg må indrømme at jeg ikke kan se formålet med at anke i denne sag.

Det bedste du kan håbe på, er at kommunen enten vælger at revurdere sagen - eller at nævnet hjemviser sagen med henblik på det samme.

Men det har kommunen jo allerede lovet dig at de vil gøre når de modtager de lægeoplysninger de venter på?

Der er ingen tvivl om at kommunen har begået en fejl ved i første omgang at træffe afgørelse efter 27 uden ressourceprofil, og så samtidig love dig at genoptage sagen når de nye lægeoplysninger kommer ind, og så påny træffe afgørelse efter § 27. Det de skulle have gjort var at stoppe efter § 24, og så træffe afgørelse om udsættelse af afgørelsen om forlængelse efter § 27 til efter de havde modtaget de lægelige oplysninger som de mener kan have betydning for din sag.

Men det eneste jeg kan se du opnår ved at klage vil være at bruge sagsbehandlerens tid på at behandle din klage i stedet for at bruge tiden på at færdiggøre din ressourceprofil og trææfe den "endelige" afgørelse om § 27.

Gem krudtet til når kommunen påny træffer "endelig" afgørelse om forlængelsesmuligheder efter § 27 - dvs når kommunen har modtaget de relevante lægelig oplysninger (og her skal du selvfølgelig sikre dig at ressourceprofilen er udarbejdet inden afgørelsen træffes).
undertegnede er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på §17 efter gamle regler uden Resourceprofil Teletrold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-07-2013 12:43
Fra sygeDP til KH bruger2013 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 20-04-2013 23:48
Sygedp. og andre indtægter Scoopy Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-12-2011 00:02
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Stop for udbetaling uden varsel develler Din historie 44 06-07-2010 09:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension