K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2010, 20:33   #1
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Smile Mulighed for at komme i praktik

Har i dag talt med en fra lev om at komme i praktik efter nytår det ville bare være dejligt at komme i praktik. Har førtidspension. og har været i praktik da jeg gik på amu-centeret for år til bag så den er nem. Går i en klasse hvor der var 2 af de andre som talte praktik med hun. Så spurgte jeg om jeg måtte komme i praktik efter jul og om jeg måtte tale med hende om at komme i praktik. Jeg havde skrevet noget ned om hvad jeg ville. Hun kommer på skolen i uge 43. Det eneste der ikke var særlig godt var at jeg skal sygemelde mig en gang i foråret i hele 6 uger ikke særlig godt når jeg skal i praktik men men jeg på tage det som det kommer. Det er ikke sikkert om det bliver til foråret jeg skal sygemeldes. Lige må det meget gerne blive til Oktober 2011 jeg sygemelde mig. En ting er helt sikkert at nok skal sige det i god tid HÅBER at jeg kommmer i praktik der er muligheder nok for vil bare så gerne have et arbejde Kan jo høre at det ikke er lige nemt håber at alle jer der gerne vil have arbejde får det i løbet at kt tid Ville bare gerne fortælle det til nogen alt det med praktikken sådan her har jeg det lige nu.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 21:39   #2
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Jeg håber inderligt det lykkes for dig at komme i praktik, da man tydeligt kan læse hvilken begejstring det har vækket i dig

det er dejligt at læse sådan et indlæg og jeg krydser fingre for at det lykkes for dig
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 09:40   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lyder godt og håber de finder en praktik til dig hvor det enten kan blive til nogen timers fast arbejde eller at det kan blive til et fleksjob i stedet for hvis du kan klare det ...

Det er helt klart bedst at arbejde hvis man på nogen måde kan det , så krydser fingere for dig :-)
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 12:22   #4
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Der er helt sikkert et arbejde til mig. Det er bare et spørgsmål om hvor når jeg finder det bor i en af landets største kommuner så mon ikke
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny komunikations mulighed Webmaster Politik og Samfund 6 11-05-2013 08:52
Mulighed for førtidspension. Julcha Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 99 24-08-2010 00:13
Har vi en mulighed for..... p.m.o. Alt det andet 2 27-05-2010 00:36
Har jeg mulighed for fp? Mcavforfanden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-01-2010 11:41
praktik uden mulighed for efterfølgende ansættelse palette Spørgsmål ang fleksjob 14 28-02-2009 02:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension