K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-06-2007, 10:18   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Skriv til Anders Fogh ?

http://blog.andersfogh.dk/kodeks/

Han har lavet en blog og inviterer til at skrive til manden selv...da han er den mest ufolkelige statsminister vi har haft i årtier så kunne det være en åben dør TIL HAM, DA HAN VEL OGSÅ ER STATSMINISTER FOR FLEKSERE OG SYGE MENNESKER I dk...ELLER ER HAN ? ...mon ham her ved noget som helst om os ?

...det er da EN MULIGHED FOR AT SKRIVE TIL MANDEN.

Sætter den ind her på K10.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2007, 11:39   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Skriv til Anders Fogh ?

he he ja et lille forsøg på at være lidt folkelig her hvor tiden måske er ved at være moden til et nyt valg

Lidt lige som dengang han sad på gulvet med børnene og sang nu skal han så i runde sang med befolkningen ... man bliver da helt bange *GG*

men ok er der nogen her på siden der er med på at prøve en gang rundesang til statsministeren


Og mon vi overhovdet kan få et indlæg igennem hans censur ?
og mon han bestemmer et emne der er så kontroversielt som syge der svare igen ???

Nå hvo intet vover intet vinder , og skriver nogen af jer et indlæg til ham, så sæt det ind her, bare i tilfælde af at vi ikke kommer igennem muren og får vores evt indlæg godkendt, ja så er det ikke helt forgæves for vi her læser hvert et ord
  Besvar med citat
Gammel 21-06-2007, 13:10   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Skriv til Anders Fogh ?

he...he...he...

ja der er et par stykker der allerede har brokket sig gevaldigt over Anders...

Det bliver spændende at følge med I hans dialog med folket...



han får nok at svare på ...der er allerede en der taler Irak krig

portræt af Anders...



nu vil han ( den snydepels) lige fjerne en folkeafstemning on EU...

I virkeligheden ser jeg ham som en gemen folkebedrager . der gemmer sig bag et åhhh jeg er så genert og Flink...host...host :@

Nå men jeg tror den blog vil blive bestormet med " kommentarer "da han jo ikke er til at få fat I nogen Steder.


Så Vi her på K10 kunne jo sende ham et link til K10 og et par velsmurte kommentarer til hans reformer på Fleks og FTP området...og spørge ham hvad han egentligt mener om alt det han og Hjorten og EVA til at gøre.:@ og hvorfor han er så vild med PiaK ?

Nå lidt humor er jo aldrig af vejen så det var dagen glade ( sure Opstød) til Anders .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2007, 13:26   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Skriv til Anders Fogh ?

Og et lille sortseer-indlæg.:|

Der er jo ALDRIG noget at komme efter, så det bliver sikkert bortcensureret.

Citat:
en redaktion gennemlæser alle - og ud fra visse kriterier fravælger nogle - kommentarer, inden de bliver synlige for andre læsere.

- På den anden side kan jeg godt forstå det, for der er ingen tvivl om, at alle mulige mennesker har holdninger til statsministeren, og der kan nemt ske det, at tonen bliver rå og ubarmhjertig, hvis der er fri adgang. Og sker det, kan det skræmme andre læsere væk, siger hun.

Et af statsministerens kriterier for læser-kommentarer er, at de skal holde sig til det tema, han aktuelt har valgt. Gør de ikke det, bliver de sorteret fra.
http://avisen.dk/foghs-blog-er-anderledes-210607.aspx

Gad vide, HVEM der bliver skræmt væk af en rå og ubarmhjertig tone.

Læserne eller statsministeren.

Underligt, egentlig.

Her på siden er der også fri og ucensureret adgang.

Og her er tonen kærlig og omsorgsfuld.B)
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2007, 13:36   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Skriv til Anders Fogh ?

en statsminister kan da ikke være så dum, at han ikke ved der vil komme kritiske kommentarer...eller er det bare brylcreme han vil have ??

Lidt glidecreme kan han få ! Mon ikke han tolererer det ?

Velkommen til min weblog, hvor jeg håber der vil blive livlig debat. Af gode grunde har jeg ikke mulighed for at svare på alle kommentarer og spørgsmål. Derfor vil jeg strukturere det på den måde, at jeg slår et tema an, som vi kan være i dialog om i en periode, hvorefter jeg vil skrive et opsummerende svar på jeres forhåbentligt mange kommentarer og spørgsmål. I er naturligvis også velkomne til at komme med ønsker til kommende temaer.
citat fra Anders Statsministers blog.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16
Hvilket aftryk mener du, at Anders Fogh Rasmussen har sat? Odenseaneren Politik og Samfund 13 14-05-2009 10:05
Tillykke til Anders Fogh med posten! Ninja Politik og Samfund 72 24-04-2009 17:40
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension