K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2010, 17:36   #1
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
hjælp til formulering af brev

Den 8 Maj 2010 søgte jeg mundtligt om førtidspension (Dette er også skrevet i min sag). Igen en mdr efter gør jeg det skriftligt, og meddeler også at jeg havde søgt i maj. D 26 juli rykker jeg.
DD er der ikke sket noget, jeg har ingen socialrådgiver. Kan I hjælpe med at formullere et eller andet, må kunne klage til statsforvaltningen om manglende sagsbehandling.

Takker
__________________
Lykken er som en lille fugl, den flyver og kommer tilbage.Gid den hos dig må finde et skjul og blive der alle sine dage
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 18:04   #2
J&J
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2010
Indlæg: 18
Styrke: 14
J&J er ny på vejen
Forslag til skrivelse.

Myndighedens navn
Myndighedens adresse
post nr og by


Vedr. ansøgning om Førtidspension.

Jeg har mundtligt d. 8. maj 2010, ansøgt XXX kommune om Førtidspension, hvilket også skulle være noteret i min sag.
Da kommunen ikke har reageret på min muntlige henvendelse, har jeg i starten af juni skriftligt ansøgt kommunen om Førtidspension, derud over har jeg d. 26. juli 2010 rykket for min ansøgning, men der er stadig ikke sket yderliger i sagen.

Jeg ser gerne at kommunen fremsender en skriftligt bekræftelse på at man har modtaget min ansøgning samt en tidsramme for sagsbehandlingen.
Derud over ønsker jeg en klagevejledning på ovenstående, således at jeg har mulighed for at klage over den manglende sagsbehandling.

Jeg ser frem til at høre fra kommunen vedrørende min ansøgning, senest d. XXXX 2010. (tidsfrist ca. 10-14 dage)

Håber du kan bruge dette.

Hilsner J&J



Citat:
Oprindeligt indsendt af V_Brask Se meddelelser
Den 8 Maj 2010 søgte jeg mundtligt om førtidspension (Dette er også skrevet i min sag). Igen en mdr efter gør jeg det skriftligt, og meddeler også at jeg havde søgt i maj. D 26 juli rykker jeg.
DD er der ikke sket noget, jeg har ingen socialrådgiver. Kan I hjælpe med at formullere et eller andet, må kunne klage til statsforvaltningen om manglende sagsbehandling.

Takker
J&J er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 15:39   #3
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Hej

Det lyder godt, men er der ikke behov for §§?
__________________
Lykken er som en lille fugl, den flyver og kommer tilbage.Gid den hos dig må finde et skjul og blive der alle sine dage
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 16:35   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skal skrive §17 på det foreliggende grundlag

det med sort er meget vigtig
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp ang brev fra Ankestyrelsen ladytass Alt det andet 5 08-02-2013 16:17
Hjælp til formulering Bang Spørgsmål ang fleksjob 5 13-11-2010 10:29
hjælp til oversættelse af brev fra sagsbehandler... jdp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 22-07-2008 18:41
savner hjælp til formulering buster Alt det andet 2 21-06-2008 17:24
Hjælp - brev fra Fleksydelses kontoret..... annette Spørgsmål ang fleksjob 5 28-12-2006 23:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension