K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2007, 15:47   #1
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
angående ftp efter § 17

fik afslag på ansøgningen og ankede den 22 dec 2006, men den bliver ikke videre sendt til ankenævnet, sagde til min sagsbehandler i 22 maj i år om hun ikke ville rykke for det, men der sker intet, hvad gør jeg nu. Skal jeg selv sende den videre.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2007, 15:50   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: angående ftp efter § 17

hej Bobo

det skal kommunen gøre ...hvis de ikke ændrer deres afgørelse selv...SÅ SKAL DE SENDE DEN VIDERE...

Om man selv kan sende den videre til ankenævnet ved jeg ikke ...vent til andre svarer der måske ved det.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2007, 16:48   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: angående ftp efter § 17

Hej Bobo.

Jeg ville helt klart sende den videre selv.

Jeg kan desværre ikke finde lovgivningen om det, men jeg mener, at overskridelsen af EEN MÅNEDS FRIST hos kommunen til GENVURDERING efter din klage, er at sidestille med et afslag.

Det ville jeg skrive i klagen og samtidig bede om aktindsigt, så du selv har et overblik over, hvilket grundlag det sociale nævn vurderer din sag på. (HVIS nogle papirer er "forsvundet".)

Held og lykke.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2007, 18:06   #4
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
RE: angående ftp efter § 17

De trækker den nok ud pga. at min sygedagpengesag kører i nævnet for 3 gang, det har kun taget 2 1/2 år, og jeg vil sende den derud mandag, da jeg menerde trækker sagen ud, efter min ressourseplan kan de ikke skrive noget om mine jobmuligheder, tusind tak for svarene.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2007, 13:05   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: angående ftp efter § 17

bobo jeg kan se at du allerede har fået svaret, men hvis du stadig er i tvivl (eller andre på siden for den sags skyld) Så kan man ringe til duhk.
(de uvildige handicap konsulenter) det gjorde jeg selv sidste sommer og der fik jeg svaret at når der er gået så lang tid så er det at betragte som et afslag og så har man mulighed for selv at sende en direkte anke (jeg ville sende det anbefalet, eller selv gå op og aflevere det og få det stemplet så jeg kunne dokumentere at det var aflevet)

Lige for god ordens skyld til alle herinde, så husk at i har den mulighed der hedder duhk deres web adresse er http://www.dukh.dk/go.asp?LangRef=1 jeg har kun oplevet at blive taget alvorligt der når jeg har snakket med dem ...

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 11-06-2007, 13:01   #6
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
RE: angående ftp efter § 17

Tak for svarene, jeg har været i konakt med duhk i dag og de vil gennem se mine parpirer og hjælpe mig, og evt. gå ind i sagen, alt efter hvad de finder ud af når de har mine papier, for jeg orker det snart ikke mere, men øjner lys forude.
Endnu en gang tusind tak for rådende.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2007, 22:32   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: angående ftp efter § 17

bobo det lyder da rigtig godt, håber at der sker noget i din sag nu
  Besvar med citat
Gammel 14-07-2007, 07:14   #8
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
RE: nyt i sagen

jeg har modtaget den dårligste undkylding for at de har glemt min ansøgning, de skriver at de troede at det var noget med sygedagpengesagen. Har sendt brev ang. dette og venter svar fra ledelsen.
Fik derefter afslag på ansøgning, som er anket.
Mine lægepapirer skal nu til lægekonsullenten, med hensyn til vurdering af arbejdsevne.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Angående forskudsopgørelse majse4970 Alt det andet 2 29-11-2012 16:02
Angående erstatning osv Peter79 Alt det andet 12 21-03-2012 19:21
spg. angående særlig ydelse superhoax Spørgsmål ang fleksjob 0 18-01-2010 11:15
Angående lægekonsulenter... Stella Lægekonsulenternes Rolle 0 02-02-2009 13:29
fortrydelsesordning angående fleksydelse. Stella Spørgsmål ang fleksjob 0 31-01-2008 13:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension