K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2010, 22:45   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Onsdag den 30 juni.....

kl 0909 på DR P1 http://www.dr.dk/p1/p1formiddag

Det er de handicappedes skyld
P1 Formiddag 30. juni 2010 kl. 09:09 på P1
Handicappede mennesker bliver i stigende grad omtalt som en irriterende og tung udgift på samfundets budget. Blandt andet mente en borgmester, at en gruppe af særligt krævende udviklingshæmmede kostede kommunerne for mange penge. - Der er sket et skred i synet på handicappede mennesker.

Indsat af Det skulle vel ikke være Ikast-Brande kommunes borgmester Carsten Kissmeyer Venstre?

Når krisen kradser kaster politikerne sig over de svageste på samme måde, som det tidligere er sket med indvandrerne, mener Sarah Glerup Hun sidder i Muskelsvindfondens Repræsentantskab og er gæst hos Poul Friis.

Hilsen den gamle
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 29-06-2010, 23:19   #2
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
ja retorikken er virkelig blevet skrap også over for denne gruppe. Det er lige som om det tog fart da ingen rigtig reagerede på "ældrebyrden"
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 00:49   #3
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
jamen er ordet ikke forebygge at ens sygdom/helbred bliver forværret?

og står det ikke masser af steder i lov som social service at man skal forebygge? og tilbyde en række almene serviceydelser???

tag. mig f.eks, førtidspensionist og pårørende til en sindslidende, Nu har jeg fået at vide at der har ligget et meget stort pres på mig, og at man kunne forstå min mor, da det er hende der er sindslidende, Man under sig over den behandling vi har fået siden dag 1. hvad hvis nu man have lagt penge ud til aflastning og hjælp fra dag 1 så kunne det være at man ikke havde behov for hjælp idag? og derved evt. spare penge??
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 4 juni 2012 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 08-06-2012 12:00
Bus til demo d. 4 juni supersus Politik og Samfund 7 26-05-2012 07:48
Demonstration den 4 Juni Hejdien Politik og Samfund 2 17-05-2012 14:42
Demo 4. Juni supersus Politik og Samfund 4 16-05-2012 12:42
Brev i dag: Sygedagpenge stoppes på onsdag Nucca Spørgsmål ang fleksjob 11 04-06-2010 16:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension