K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2007, 15:35   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
jobkonsulenter

kommunerne kan åbenbart ikke holde på deres jobkonsuleneter, nu er det sådan at jeg ikke havde hørt fra kommune siden jeg var til møde d 5/3, men så skrev jeg selv en mail d.19/3 og igen i april for lige at orienter dem om min situation, hørt aldrig noget igen fra dem( ved at de har modtaget min mail da jeg har set dem fordi min advokat køre en sag i arbejdsskadestyrelsen for mig og så får jeg kopi af alt), i tirsdags skrev jeg lige en mail igen og gjorde dem opmærksom på at det nu var meget længe siden, at vi sidst havde snakket sammen, Så var det så lige at jeg fik brev i dag fra jobcentre, om at nu havde jeg fået ny konsulent igen ,dette er den 3 jobkonsulent på knap 6 mdr, jeg tror faktisk at de havde glemt mig,men fordi jeg selv lige mailet til dem , så dukket jeg ligepludselige op igen, men der var stadigvæk ikke nogen dato for hvonår jeg skulle møde. min igen nye konsulent.

Det er så urtolige hårdt at få ny jobkonsulent hele tiden for man skal til at forklare sin situation igen igen og igen , og der går meget længer tid for så skal de jo lige sætte sig ind i ens sag. Jeg syntes at det er trist at man som syg borger , hele tiden skal være på dupperne, og nærmest sørge for det som er kommunes opgave at sørge for os der er syge, , så hvis man har en fysisk sygdom så ender man sku også med at man rent psykisk også går ned, hvad sker der på kommunerne ?og hvad er det der gør at jobkonsulenterne holder op?

Jeg ved bare at jeg er lige ved at give op, man har jo også sin sygdom at tage hensyn til.


DET SKAL MÆRKES AT MAN LEVER

NÅR MEN SKULLE LIGE HAVE LIDT LUFT
Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2007, 15:45   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: jobkonsulenter

Ak ja, de kære jobkonsulenter! Jeg er også ved at give op nogen gange.. Faktisk havde jeg heller ikke hørt en lyd i 4 mdr. Jeg mailede så forleden og spurgte, hvornår min sag egentlig skulle revurderes eller om der mon snart kom en opfølgningssamtale. Ingen svar... Jeg ringede så op igår og fik en lang søforklaring. Nå, men idag blev jeg så ringet op, at min sag nu bliver sendt til revurdering et andet sted, så det bliver nye mennesker igen. Er virkelig TRÆT af det!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nye tems på 5 jobkonsulenter. c.l.e.o. Alt det andet 8 06-09-2012 19:54
300 millioner til flere jobkonsulenter zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 18-05-2008 12:48
Jobkonsulenter er for dårligt uddannede zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 8 10-04-2008 16:09
Jobkonsulenter lilaj Spørgsmål ang fleksjob 4 02-12-2007 16:25
Pas på overivrige jobkonsulenter zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 4 23-04-2007 11:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension