K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2007, 10:04   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Landsdækkende emballagekampagne i fuld sving

Gigtforeningens landsdækkende emballagekampagne er nu i fuldt sving. Både her på hjemmesiden og i supermarkeder landet over kan du med din underskrift hjælpe os i kampen for emballage, der er til at åbne.

Alt for mange pålægspakker, medicinglas og mælkekartoner er for svære at åbne. Derfor samler Gigtforeningen i denne tid underskrifter ind for at få at gøre opmærksom på, at få ændringer kan gøre pålægspakkerne meget nemmere at åbne.

Læs hele artiklen her ----> kortlink.dk/3w4k
og skriv under her ---> http://www.bedreemballage.dk/

Jeg skrev under lige med det samme

Godt nok har jeg ikke gigt i fingerene men jeg har tit makrel på tøjet

Man behøver ikke engang at have gigt i fingerne for at kende til de problemer som emballage kan byde en, jeg sidder i fem timer hver dag og trykker på knapper (taster) non stop og det er altså nok til at man har ondt og er øm når man kommer hjem, så det er ikke lige der man skal åbne noget af det åndsvage emballage de har bakset sammen

ældre mennesker kan heller ikke åbne emballagen , børn kan ikke og mange helt normale mennesker kan heller ikke, jeg fatter ikke at man ikke kan lave bedre emballage, jeg så for en tid siden en udsendelse om emballage og her kom det frem at man sagtens kunne lave emballage der var meget nemmere at åbne, men desværre ville det koste et par øre op til en krone mere at lave den emballage, og det mente man ikke at forbrugeren ville betale for...

Det er utroligt hvad de mener at de ved om forbrugeren..

I Danmark har industrien hvert år noget der hedder en emballage messe hvor alle de nye smarte emballager bliver vist frem, også blive de eksporteret til udlandet ...

Så gør dagens gode gerning gå ind hvad enten du har gigt eller ej, eller kan åbne emballagen eller ej , og skriv under og støt alle de mennesker der IKKE kan åbne deres skinke
  Besvar med citat
Gammel 27-05-2007, 15:26   #2
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Hit med underskriften

Har heller ikke gigt, men alligevel har jeg brug for at have en fladtang i køkkenet for at kunne åbne pålægspakker... :|

Argumentet om, at forbrugerne ikke vil betale 1 kr mere holder ikke. Har de spurgt forbrugerne? Sandsynligvis ikke. Hvordan kan de være så sikre på, at jeg ikke vil gi' en krone mere for pålæg, hvis det er imballage, der kan åbnes? Fis..

Har skrevet under, og jeg håber, at mange flere vil bakke op.

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension