K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2007, 11:13   #1
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
Undskyld..

Det kan altså godt lade sig gøre: at få en undskyldning fra en kommunal ansat… Jeg vil gerne dele denne oplevelse med jer, for den er da et bevis på, at der rent faktisk sidder mennesker i kommunen. Jeg var ellers ved at være overbevist om det modsatte.

Baggrunden er, at det ikke hjalp at skrive en klage til borgmesteren over dårlig sagsbehandling. Han sendte jo bare sorteper videre til chefen for arbejdsmarkedsafdelingen, som så skulle tage sig af den. Han lovede at kontakte afdelingslederen for at aftale et møde (invitere stod der faktisk), men jeg har så intet hørt. Jeg skrev derfor igen og rykkede for svar på, om der blev et møde, og i så fald hvornår det møde skulle finde sted, og sørme i dag lød det:

”Tak for din mail, og undskyld at der skulle gå 14 dage, før jeg reagerede på din henvendelse.”

Jeg er rystet (positivt), for det er første gang nogensinde, at jeg har oplevet, at en kommunal ansat har erkendt en fejl. En lille en ganske vist, men alligevel. Det beviser, at det godt kan lade sig gøre...

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2007, 14:58   #2
listra
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2006
Indlæg: 16
Styrke: 18
listra er ny på vejen
RE: Undskyld..

Hej Trylledyr
Ja det er helt fantastisk, min sags behandler skrev også til mig efter, jeg havde bedt om aktindsigt, rykkede for aktindsigt, skrevet til deres jurist at de overtrådte loven.
Så kom brevet, underskrevet:"Undskyld den sene besvarelse"
Hmm. flot ikke.

Listra
listra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Undskyld min uvidenhed om skatteaftalen men... glick Politik og Samfund 53 08-07-2012 14:22
Undskyld bmdc Dit og Dat 6 11-01-2012 21:04
Undskyld alle de indlæg! FrkSilverfox Dit og Dat 11 08-11-2011 19:27
Undskyld mig, men.... buster Alt det andet 5 09-03-2011 01:38
undskyld.. Topas Spørgsmål ang fleksjob 20 30-08-2010 08:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension