K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2007, 21:39   #1
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
jeg må have luft

føler mig ret meget alene med det her-
så jeg blev positiv da jeg fandt denne hjemmeside.
jeg har gået sygemeldt 6- 8 uger nu. Dog er min sygdom en kamp gennem 14 år- anoreksi og (ocd- tvangstanker) jeg har kunne passe mit liv,og skjule det langt hen af vejen, blev færdig som pædagog sidste år-nu står jeg med fast job på 30 timer-men jeg er væltet-er helt tilbage, og kan ikke se nogen vej frem-
nu tænker jeg fleks job,og sågar pension- har skrevet langt brev til kommunen,men ikke fået svar-det er to uger siden-har ringet dertil,men de havde ikke helt styr på hvem min sagsbehandler var...så jeg venter-
da jeg fik mit job...ja der var jeg nogenlunde på toppen-derfor sagde jeg ikke noget til samtalen,hvilket min leder syntes jeg skulle havde gjort,men så....vil jeg aldrig have fået det- der var 10 til samtale....havde de valgt mig,nej det havde de ikke. "og hvad kan du tilbyde" ja ser i vælge mig jeg har tvangstanker,anoreksi og et stor depression for 4 år siden,hvor jeg havde ophold på psyk....:|

jeg har brug for lidt ord fra jer herinde- både positivt og negativt

nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2007, 21:53   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: jeg må have luft

Hej nille og velkommen til siden, håber at du kan få nogen svar du kan bruge til noget

Vi kan af gode grunde ikke sige dig hvad du skal gøre tænke og tro det er kun dig selv der kan det, det eneste vi forhåbentligt kan er at give dig gode råd når du har fundet ud af hvad vej du vil gå.

Du skriver at du har skrevet til kommunen et langt brev, hvad slags brev er det ? (det kommer lidt an på hvad det er du skriver i sådan et brev hvor lang svarfrist de så har )

Jeg kan godt se at det kan virke uoverkommeligt i det system der er efter den kæmpe succes som kommune sammenlægningerne var (ifølge dem der ikke bruger kommunerne) hvis jeg var dig så ville jeg ringe op til kommunen igen, oplyse mit cpr nummer, og bede om at få at vide hvem der var min sagsbehandler ( så svært og krævende kan det for hulen ikke være) du er et oplagt eksempel på folk der får lov til at komme for langt ud inden der gøres noget, du skriver at du nu har gået syg i ca 8 uger, så burde du kaldes til en opfølgningsamtale med en sagsbehandler.

Hvis ikke du kan få at vide hvem din sagsbehandler er, så ville jeg hvis jeg var dig sætte mig ned og skrive min historie i korte træk og formulere en klage over sagsbehandling samt det at du ikke kan få oplyst hvem du skal henvende dig til, skriv at du har brug for hjælp her og nu og ikke om 1 år når det hele er ved at være for sent ...

Og send det så til borgmesteren , og lederen af sygedagpenge afdelingen, det er borgmesteren man skal klage til over sagsbehandlingen og det ser og lyder for mig som om det er det du har brug for.

En ordentlig sagsbehandling som kommer i gang med det samme og ikke først når kommunen er kommet igennem alt deres eget rod, vi skriver snart 6 måned og vi må som borgere kunne regne med at de kommuner er ved at komme til at virke , og er de ikke det, så er det ikke vores hovedpine, vi kan ikke blive ved at betale med vores helbred for regeringens store visioner...
  Besvar med citat
Gammel 13-05-2007, 23:22   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: jeg må have luft

hej nille..

Ja nogle gange brænder det hele på ,,,det føles som om man ikke kan overskue det hele...sådan har jeg det også nogle gange...det hele går en til hovedet... men ved du hvad ...det er jo ikke let så kom herind og få luft når du har behov for det ik...B) og hvis der er noget du ikke kan hitte ud af så spørg og jeg vil da gerne hjælpe dig...

Op med humøret hvis du kan B)

Kærlig hilsen

Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2007, 21:22   #4
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
RE: tak for jeres svar

nu står jeg og skal til en snak på min arbejdsplads onsdag....ja det er nok en opsigelse....jeg tænker ret sort pt-så måske vil hun bare spørge hvordan jeg har det.....er det ikke dumt selv at sige op....jeg føler bare en "skyld"B)og aner virkelig ikke hvornår jeg er klar,om jeg er klar nogensinde på 30 timer....skal jeg nævne at jeg overvejer fleks....hvis hun nu sir vi har ikke brug for en fleks..."nå men så må jeg lige gøre mig rask,kommer snart"...?
har i et bud

jeg er tom når det drejer sig om beslutninger ligenu
knus
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2007, 22:02   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: jeg må have luft

nille det er bestemt ikke smart selv at sige op fra dit job.

Lige nu gælder det for dig at komme på højkant og så må du tage tingene som de kommer hen af vejen , og jeg syntes da bestemt at du skal ringe til kommunen og sige at du nu er kaldt til samtale med arbejdsgiveren..

Mange virksomheder har det med at kalde medarbejder til samtale for at høre hvordan det går og om de er i behandling , hvor længe de regner med at være syge osv.

Så mon ikke bare det er en sådan samtale du skal til ??

Jeg syntes ikke at du skal sige noget om at du overvejer fleks før end du har snakket med kommunen, og hørt hvad de har at sige.

Lige nu må det vigtigste være at se om ikke du kan få humøret lidt op, og så tage en dag af gangen, selv om det er svært...

Hvis der er noget vi kan hjælpe dig med så kom og råb op, og ellers bruger du bare siden med at læsse af og få luft, det kan mange gange hjælpe at se det hele lidt på skrift og se at der er nogen der gider at svare en ...

God bedring

Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal bare ha' luft!!! Mumrik Alt det andet 14 17-02-2012 01:07
udeblevet fra behandling og brug for luft V_Brask Alt det andet 6 27-03-2010 21:16
nu må jeg altså lige have luft! buster Dit og Dat 6 11-08-2008 22:56
Skal ha luft... Stella Dit og Dat 0 14-09-2007 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension