K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2010, 07:46   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Kommuner siger nej til sladrehanke

Er jeg da den eneste der bliver forarget

For et par dage siden lød det

Kommunal appel: Meld din nabo

Nu kommer så udmeldingen Kommuner siger nej til sladrehanke;

http://nyhederne.tv2.dk/article/29831596/?forside

Citat:
Kommunaldirektøren i Rebild Kommune, Erik Odder, er bekymret for arbejdsklimaet, hvis man indfører en sådan ordning.
"Jeg er bekymret ved systemer, hvor en masse ting baseres på, at unavngivne ansatte har sagt sådan og sådan. Det kan gå ud over arbejdsklima og tillidsforhold," siger han til avisen.
Hvad fanden er det for en dobbeltmoral!!!!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 08:02   #2
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
næh....det vil resultere i en masse henvendelser fra socialrådgivere der siger "vi bliver tvunget oppefra til grove ulovligheder" ....og så er problematikken, hvem skal læse det........den der har indført disse ulovligheder.
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 12:11   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
nix, du er IKKE alene, odenseaneren

generelt syns jeg jo så at det er mere end trist at samfundet udvikler sig som det gør

(ps, overvejer seriøst at sætte et velkomst skilt i min indkørsel når kommunens spion kommer forbi, for staklen skal da ikke køre forgæves eller forkert, kan da altid byde en kop kaffe )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 12:31   #4
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Buster - var det i "" tegn eller kommer der virkelig en spion og kigger ? :-O
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 18:36   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
lille my, i dag har næsten alle kommuner et korps af medarbejdere der tjekker om ydelserne(hader det ord, iøvrigt!) havner hos de rigtige.

Her i kommunen er det en tidligere politibetjent der er ansat som chef for korpset såå....

Som sagt, jeg forventer også at han/de tjekker de dage hvor vi er sengeliggende(de er næsten med i ...... ) -for ellers blir det sg lidt blanke billeder de får på skærmen, de dage

Vi har som sagt, intet at skjule, så de skal være så velkomne
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 19:38   #6
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Ej det var da helt utroligt - så forstår jeg ikke hvordan en genbo til os kan blive ved med at gå hjemme - hun siger hun har meget ondt i sin nakke og kan ikke engang lave aftensmad - men slæbe ind af bilen og bærer 3 kasser sodavand af gangen kan hun sagtens - samt ordne de grove ting i haven ! Mens hendes mand bare ligger på sofaen, som forøvrigt ikke "bor" der men har en anden adresse ! Ved dog kommunen har været der nogle gange - men jeg har slet ikke lyst til at blande mig i det, men der tror jeg ikke de spionere ?! Vores nabo har en førtidspension og hun er i dialyse hver dag og har det ofte dårligt - men der kommer der heller aldrig nogen ?!
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 20:15   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
lillemy, jeg bryder mig aldeles ikke om at samfundet har udviklet sig til det stikker samfund, derom ingen tvivl.

Til gengæld syns jeg så også at det IKKE er i orden at nogen som helst får noget de IKKE er berettiget til!(dette incl fx også direktøren der fusker m sit momsregnskab og hva har vi her)

(i min verden kan man ikke "stjæle" meget eller lidt, men det er så min mening)

Men alt dette skulle og bør jo være et spørgsmål om tillid og denne skulle gerne gælde begge veje!

Jeg kunne aldrig DRØMME om at dømme andre mennesker, alle har vi forskellige årsager til diverse ting og jeg er ikke den der skal kaste den første sten!

Ti hi, iøvrigt lillemy, vil du se mig i haven pt for er der noget der gir mig livskvalitet ja, så er det min elskede have

-meeeen tilgengæld er der jo så ikke nogen der ser at det har en pris fx at jeg først går i haven efter kl 12 middag, og det kun visse dage, de andre tja, da må jeg trække vejret, måske spise ekstra medicin, være sengeliggende osv osv
-men alt dette foregår jo så bag lukkede døre og ja, nogen gange vælger jeg at betale prisen

Uhh, hvor har jeg også tit i mit tidligere arbliv hørt denne: ja, nu sidder de bare der og drikker kaffe igen!

Hm, hvad folk bare ikke lige tænkte på var at det måske var NØJAGTIG det samme tidspunkt de gik forbi på og at det måske reelt var den ENESTE 5 min pause vi havde på hele arbdøgnet!
De så os ikke når vi lå vandret i luften og dårligt havde tid til at gå på toilettet.

Glæder mig til weekenden for de sir at det blir rigtig dejligt vejr -yes, haven OG hængesofaen kalder
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 20:42   #8
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Buster - jeg kan udemærket godt forstå hvad du mener med hvad man ikke ser :-)

Jeg dømmer skam ikke min genbo, men taler ofte med hende og jeg VED at hun ikke har ondt, ikke engang det mindste - nok også derfor lægerne ikke kan finde noget, men jeg har ikke lyst til at blande mig - fordi der netop kan være noget andet galt :-)

Men ja, håber på godt vejr i weekenden :-) Vi skulle have haft malet igår - men så begyndte det at sne - jamen tak for det :-)
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 22:45   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Kommunal appel: Meld din nabo
ja det sagde de men de sagde også at det de ville lave ikke gælde for komunens ansatte WTF det er dobbetlmoralsk der vil noget
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 23:02   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
lillemy..
din nabo må være noget stærk og stor.. 3 kasser sodavand på en gang.. jeg kan dårligt kigge over 3 kasser på engang.. og da slet ikke hvis jeg skulle holde dem i håndhøjde.

du vil også se mig slæbe varer ind fra byen. FORDI jeg skal.. hvem skulle ellers?
tilgengæld ser du mig nok ikke meget i haven. den har jeg opgivet.
du kan måske heller ikke se på mig at jeg har ondt i nakken + det løse. men det har jeg.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SP siger FP, RP siger FP. Betyder det så ok? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 17-12-2011 17:33
En ny bruger siger hej..! smed55 Din historie 17 16-11-2011 10:30
Gode kommuner/dårlige kommuner Kiha Politik og Samfund 13 09-10-2011 22:12
Hvis vi nu gør som DI siger... logikeren Politik og Samfund 0 26-10-2010 20:59
Hvad siger I så? Ullas Dit og Dat 6 09-03-2008 16:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension