K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2007, 19:07   #1
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Kommunen rejser endelig sag om førtidspesin

Min veninde har lige givet mig besked om, at hendes sagsbehandler har givet ringet til hende og sagt, at de vil rejse en pensionssag. Efter fem års tvtrækkeri er det lykkedes. Der kan gå op til tre måneder før resultatet foreligger, men jeg tro ikke et sekund på, det kan slå fejl. Jeg ved godt man ikke skal tro det, før det er færdigbehandlet, men med hendes lægepapirer tror jeg ikke der er nogen tvivl.

Lægekonsulenten har modtaget speciallægeerklæring fra hendes egen læge og dette har gjort udfaldet. Den dumme skid vil ikke indrømme han har lavet fejl og så får han så denne erklæring oven i alle de andre. Fy for fan....det kunne jo være gjort for tre år siden.

Nå, men nu håber jeg min veninde kommer lidt ovenpå, men hun skal jo først have det enedelige svar.

Det var min venindes sag, der var omtalt i artiklen fra VioborgStift Folkeblad og det bl.a det der fik Metro til at åbne debatten om lægekonsulenter og deres funktion.

Jeg synes lige i skulle vide det, for det er da trods alt positivt og det positive skal vi også huske.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tog rejser rabat i udlandet Tzinck Alt det andet 3 15-05-2012 08:59
rejser på ledighedsydelse tara21 Spørgsmål ang fleksjob 4 21-02-2011 08:27
Statsrevisorer vil undersøge Per Stigs rejser buster Det er da strengt ! 5 09-06-2010 18:26
sygdom/handicap og rejser karina1975 Dit og Dat 3 07-01-2010 21:10
S 5986 - Om handicappede og bevægelseshæmmedes rettigheder, når de rejser med fly Webmaster Politik og Samfund 0 19-09-2007 00:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension