K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2010, 09:21   #1
CasperR23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Syddjurs
Alder: 38
Indlæg: 31
Styrke: 15
CasperR23 er ny på vejen
Hjælp

Jeg har været så heldig at min arbejdsskadesag er blevet genoptaget..

Nu ber de så om en ny speciellægeerklæring, fordi den første er gjord ugyldig pga fejl.
jeg har fået 3 valg muligheder af læger, og kan selv vælge 1.
Det er så nu jeg vil høre om det er en go ide at det er den opererende læge som jeg har haft igennem hele forløbet, jeg beder om at lave en ny..

Tror i at ask vil gøre den ugyldig, pga tidligerere patient forhold ?

For han er da klart den der ved mest om mig.

MEN ER DET EN GO IDE?
CasperR23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 12:22   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Den bedste til at vurdere det er dig, du kender den læge meget bedre end vi andre

Ask kan da vel ikke KUN på daggrund af tidligere fejl forkaste en erklæring??? altså der skal da fejl til i den nye før også den kan forkastes, ellers ville rigtig rigtig mange lægers erklæringer kunne forkastet allerede inden der er blevet set på dem, alle kan jo lave fejl, ingen er fejlfrie. Der med sagt at jeg ikke ved det, men hvis de kan er det dybt ulogisk i min verden, så skulle de som minimum have en liste over de læger hvis erklæringer de ikke vil godkende, ellers har nye patienter da ikke en jordisk chance. Men måske det er mig der er naiv (det håber jeg ikke)

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at når den læge en gang har lavet en erklæring som er fejlfyldt... jeg personligt ville ikke vælge den læge igen, jeg ville ikke ture tage chancen, men sådan er vi jo så forskellige og har vores forskellige grunde til at gøre som vi gør, og hvem siger en anden læge er bedre? så vurdere du at det bedste for dig i denne sag, vil være den læge, skal du naturligvis vælge det også selv om jeg (og måske andre?) tænker noget andet *ss*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 14:43   #3
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Er det ham læge som kender dig der har lavet den første speciellægeerklæring ??

Min mand har fået lavet sin speciellægeerklæring af sin operende læge til ASK begge gange, da han jo kender ham bedst og har haft kontakt med os i de år skaden har været der. Vi har bestemt ikke fortrudt det, for mellem os er der en god kemi og tænk hvis man kom ind til en af de læger, som er som nogen læger engang er.
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 07:37   #4
CasperR23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Syddjurs
Alder: 38
Indlæg: 31
Styrke: 15
CasperR23 er ny på vejen
Altså den første, kom fra en overlæge på arbejdsmedicinsk afdeling i århus. har brugte 12 min på at undersøger mig, og det er stor gang volapyk han fik skrevet. så min sag blev afvist. nu er den genoptaget, og jeg skal ha lavet en ny speciallægeerklæring. og der har jeg så fået 4 valg muligheder. 3 jeg ikke kender, også ham der har opereret mig.
CasperR23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 08:09   #5
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af CasperR23 Se meddelelser
Altså den første, kom fra en overlæge på arbejdsmedicinsk afdeling i århus. har brugte 12 min på at undersøger mig, og det er stor gang volapyk han fik skrevet. så min sag blev afvist. nu er den genoptaget, og jeg skal ha lavet en ny speciallægeerklæring. og der har jeg så fået 4 valg muligheder. 3 jeg ikke kender, også ham der har opereret mig.
Jeg ville da nok vælge ham der havde opereret mig, hvis det var mig, han kender jo til ens sag. Men det er så min mening.. Pøj pøj, med det
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 08:30   #6
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Jeg ville også vælge ham der havde opereret mig, han kender trods alt dig og dit forløb bedst, og hvis du komminikere godt med ham, er det da et plus.
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 08:54   #7
CasperR23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Syddjurs
Alder: 38
Indlæg: 31
Styrke: 15
CasperR23 er ny på vejen
Så bliver det ham jeg kender .. som i selv siger er det jo nok ham der kender mig og mit forløb bedst.. Tak for hjælpen
CasperR23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension