K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2010, 09:16   #1
CasperR23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Syddjurs
Alder: 38
Indlæg: 31
Styrke: 15
CasperR23 er ny på vejen
Icd 10

Nogen der ved hvad jeg fejler?

Jeg er blevet opereret for impingement type 3 acromion. Det er så nu jeg ønsker at vide om det er det samme som rotatorcuff syndrom, på min speciellæge erklæring fra arbejdsmediciner står der skuldersmerter/dolores extremitates.. passer det? tror min arbejdsskadesag er blevet afvist på et lidt forkert grundlag.
CasperR23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2010, 10:17   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hej CasperR23
Du er blevet opereret fortæller Du, hvordan er resultatet blevet ?
Diagnosekoden i ICD-10 hedder : Rotatorcuff syndrom M75.1, se her på ASK hvad de skriver omkring det : http://www.ask.dk/sw3356.asp
Det man finder på google er jo det her : http://www.aafp.org/afp/980215ap/fongemie.html , http://www.mdguidelines.com/rotator-...ome/definition

Du kan jo anke sagen med henvisning til at Du mener lægen har undladt at fremsætte en klar diagnose men derimod en diffus symptombeskrivelse ( skuldersmerter ? ), men i henvisningen til kirurgen burde der være nævnt hvad Du skulle opereres for, og dermed skulle Du kunne finde det i din journal på www.sundhed.dk.

Du skal så være opmærksom på, at man åbenbart betragter det som en "behandlbar" lidelse og kirugi ser ud til at være sidste udvej. Hvis operationen ikke har hjulpet, skal Du da få en henvisning fra din behandlende læge til en ortopædkirurg eller evt. måske reumatolog som må være fagligt kvalificeret til at stille diagnose på en rotator cuff syndrome
Håber Du måske kan bruge det her til noget fornuftigt

mvh Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2010, 10:38   #3
CasperR23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Syddjurs
Alder: 38
Indlæg: 31
Styrke: 15
CasperR23 er ny på vejen
jamen jeg syntes jo ikke resutatet er blevet meget bedre.. lidt men absolut ikke meget. så ja er blevet opereret. i min op beskrivelse står der supraspinatus diffest udtynnet ingen defekter men tydeligvis kronisk påvirket. har indsent en klage hvor der fremgår at jeg ikke mener diagnosen er ordentligt stillet selvom de har papirene fra operationen.
CasperR23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension