K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2007, 15:12   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
kold i røven..

ja så fik jeg endelig brev fra Job center idag.

Jeg vil gerne indvie jer i samtalen til job konsulenten, og den E - mail jeg har sendt videre i systemet for at klage - men bær lige over med mig.
Kære xxxxxx
Jeg har idag modtaget brev hvori jeg indkaldes til samtale, hos - xxxxxx mandag D. 16 April 2007 kl. 9.00. Jeg ringede ham op, fordi at ikke kan komme på Mandag, da jeg venter tekniker besøg mellem kl. 8.00 og 13.00 et besøg jeg længe har ventet på.
Da jeg så ville ringe ham op for at meddele ham det, blev jeg meget overrasket over, tidligt i vores samtale at han ikke tog mig særlig seriøs eller alvorlig, men nærmest så kølig at man skulle tro at jeg havde været en sælger som ville prakke ham noget på ærmet, og ikke som en borger som har det enormt dårligt, og nu igen lider af dårlige nerver.:|

Jeg mistede min mand under dramatiske omstændigheder for 5 år siden, og nu har jeg igen her fornylig den. 18 Marts mistet min lillebror, som lå i vandet i 4 dage over på Orø, før politiet gad at lede efter ham og hans kammerat , som var kørt ud i vandet ved færgelejet og druknede.... alt dette fortalte jeg xxxxx og ved du hvad han sagde til mig ?
Det er bare ærgeligt, men sådan er livet, man mister nogen, andre mister flere......HVAD FANDEN kan jeg bruge det til ???? jeg brød fuldstændig sammen i telefonen, men han var iskold- sagde intet - virkede totalt upåvirket......
Sådan én person - hvordan skal jeg kunne tale med ham og møde forståelse ???? Jeg lider stadigvæk af slidgigt i rygsøjlen, det kan der ikke ændres ved, det må jeg leve med.

Men jeg er stadigvæk chokeret og i sorg over at jeg mistede min lille bror på sådan én tragisk vis. Kan ikke sove uden at jeg må tage 1 sovepille hver aften - græder pludselig over ingenting ´- har svært ved at koncentrere mig - tænker stadigvæk på min Lille bror, som var det sidste jeg havde tilbage i min egen familie hvor jeg kommer fra - vores fælles barndom / ungdom o.s.v. Det er så hamrende svært svært for mig at komme videre lige nu. Jeg ønsker fred i mit liv nu
det jeg nu må have tilbage. Jeg har 2 voksne sønner, og de har været der meget for mig da deres far døde - men denne gang står jeg helt alene i min sorg, for min svigerinde har kappet forbindelsen helt over nu til mig.

Det jeg vil bede om er - kan jeg ikke nok få en moden kvinde, som jeg skal til samtale hos inde hos jer ?
Gerne en person med dyb indsigt og forståelse for andre mennesker, som ikke har flere kræfter tilbage mere, hverken fyssisk eller psykisk.

Jeg er så rasende og gal :@ selv om jeg stadigvæk sørger over min lille bror - jeg vil ikke finde mig i at blive så dårligt behandlet !!!
annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2007, 18:57   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: kold i røven..

Hej annette ...

Det gør mig godt nok ondt at det var din bror der var en af dem der døde i den ulykke, det var da lige dråben...

Syntes det er godt at du har skrevet og klaget over den konsulent, han er da ikke en skid værd som konsulent , hvad hulen tror han ? at han skal smide den menneskelige kasket hjemme inden han tager på arbejdet ? sådan en IDIOT !!! :@:@:@:@

jeg håber at du kommer nogen steder med din klage og i det hele taget så syntes jeg da at du skulle sende en klage til din borgmester også, man kan ikke tillade sig at stille med sådan en attitude når man arbejder med mennesker og det så hvad enten det er mennesker der er nede i forvejen eller ganske almindelige mennesker... sådan en total tumpe :@

Hvad blev det til med jobcenteret , slap du for at komme på mandag ? og har du fået en ny tid, du ved godt at du kan sygemelde dig ikke ? hvis jeg var dig ville jeg evt henvende mig til min læge (også set i lyset af zuzas indlæg andet sted på siden)
  Besvar med citat
Gammel 13-04-2007, 19:38   #3
mulle
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2006
Indlæg: 51
Styrke: 19
mulle er ny på vejen
RE: kold i røven..

det gør mig ondt at du skal gennemgå så meget ,og er rigtig ked af at høre du nu osse har mistet din bror på så frygtelig en måde , det er så svært at skrive ret meget fornuftigt lige nu syntes jeg men jeg håber fanme du får en ny konsulent for ham der var vi alle vist bedst tjent med blev sat til noget andet hvor han ikke havde med syge at gøre .

knus og kram til dig i massevis
mulle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2007, 09:14   #4
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: kold i røven..

Hej Annette
Jeg føler dybt med dig,og jeg må sige du er en fantatisk Quinde,at du magter at kæmpe med det system.Jeg vil gerne hjælpe dig,men jeg bor et godt stykke vej fra dig og har ingen bil.
Jeg ved godt at det lyder lidt tåbeligt for dig lige nu,men jeg sider og tænker på om der ikke er et sted i din nærhed,hvor mennesker i sorg og krise kan mødes og hjællpe og støtte hinanden.
Hvis jeg finder noget på netttet i løbet af dagen ,så sender jeg en pb til dig.
med venlig hilsen Dragen

en masse knus og kram til digB)B)B)
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2007, 12:07   #5
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
RE: kold i røven..

Kære annette

Det gør ondt at høre så megen modgang for dig, der så oven i købet bliver trumfet af en komplet fejlanbragt/fejlansat sagsbehandler.
Jeg kan kun sende dig mine aller varmeste tanker og knus B)B)B)

og inderligt bede til at alle i systemet, der arbejder med personsager, snarest kommer ind under en paragraf der hedder:
tvungen psykologisk-, psykriatisk- og medmenneskeligheds test før og løbende under ansættelse i og anden lønnet tilknytning til det offentlige, med facitliste i de 10 bud, menneskeretskommitionen og dansk lov om god sagsbehandling m.f.

Det er et helt ufattelig nedværdigende og psykisk nedbrydende skrankepaveri vi syge tvangsindlægges til og jeg syntes det er meget trist at vi ikke kan få nogen nævneværdig medieopmærksomhed, i forhold til, at vi er mange tilfangetagne i systemet og til at enhver kan ske at blive det.

Hvor i Danmark mødes man over hovedet med en af kristendommens grundregler: Behandel andre som du selv ønsker at de behandler dig?

Jo, her på K10 B), men bestemt ikke fra dem som SKULLE hjælpe os i vore allerstørste livskriser og som oven i købet betales for det.

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2007, 13:26   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: kold i røven..

hej annette

jeg ved ikke om det her ville være noget for dig men der er en "ægte" socialrådgiver og nogle andre at snakke med....måske kan det bruges til noget....måske kan det ikke. det koster 50 kr og det er frivilligt uden tvang.
http://<br /> http://www.lafs.dk/20...esygemeldt.pdf

B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2007, 18:36   #7
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: kold i røven..

Hej Annette
Det er sådan noget som Stella har fundet,jeg tænkte på.
hilsen
Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2007, 14:22   #8
Admin Saturn
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: kold i røven..

Citat:
annette skrev:
Kære venner.
Tak for jeres støtte / gode råd omkring den rådne job konsulent som ikke ejer empati for svage og syge folk.:@
Takket være jer føler jeg mig ikke så alene- i har faktisk trøstet migB)
selv om vejen stadigvæk er lang, så kan jeg godt indse nu, at jeg er nødt til at ruste mig endnu mere, jeg kan ikke får lov til at sørge i fred over min lille bror, men skal op på dupperne og kæmpe igen.

jeg har fået svar på at jeg får en anden konsulent - 1 kvinde. mailen jeg fik
var fra en kontorassistent, som gav mig ret i at jeg måtte have en ny og helst en kvinde.
Går det helt galt - tja så sygemelder jeg på ubestemt tid, min læge er sat ind i hele min sag, og også om mit tab af min lille bror, hvor jeg måtte have meget stærke piller for at komme igennem den uge han skulle begraves.
men kære venner takket være jer , så må jeg op på barrikaderne igen, og det vil jeg så prøve at forberede mig på mentalt.:@
Mange Kærlig Hilsner Fra Annette
EDIT/Admin Saturn: flyttet fra en fejloprettet tråd
  Besvar med citat
Gammel 16-04-2007, 13:38   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: kold i røven..

annette håber det gik godt i dag til mødet.B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2007, 11:19   #10
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: kold i røven..

Jeg undgik at møde op i dag. Men blev ringet op af en ung kvinde som sagde at hun var min nye Job konsulent. Men - men hun havde slet ikke sat sig ind i min sag jeg måtte fortælle hende hvem hun skulle kontakte, som havde haft min sag sidst, og havde tjek på sine sager...
Jeg er målløs !!! det endte med, at hun ikke ville kontakte mig før hun havde talt min sag igennem med den dygtige Job konsulent som sidder og sender folk ud i fleks job - hende som sagde at min sag var totalt fyldt med fejl og mangler, og at jeg ikke var afklaret...
Om jeg fatter hvordan konsulenter, bare kan begunde at lave aftaler over tlf. når de ikke én gang har sagens akter...
Hilsen en vred annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
tro jeg er på røven??;/ 123 Alt det andet 8 22-05-2013 22:10
Alle de der spørgsmål når man er på røven. Buddha Et godt link! 0 29-11-2012 05:15
Den kreative bogføringsklasse har sejret ad røven til! buster Politik og Samfund 1 13-01-2010 18:45
I kan tvinge mig på røven, - men aldrig på knæ zuza Politik og Samfund 4 23-02-2009 23:00
Arbejdsløse: »Vi, som er på røven, kommer endnu mere på røven« Stella Politik og Samfund 0 09-12-2008 18:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension