K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2007, 16:04   #1
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
bare et spørsmål

jeg kan ikke rigtig finde rundt,på disse sider..er lidt indviklet.har stillet nogle spørgsmål flere gange,bla. i debatforum,men kan ikke finde svar på mine spørgsmål.men kan ikke hitte ud af,hvor jeg skal skrive,
hvis disse sider kun er for personer i dagpensystemet eller fagforening og som ikke er på kontanthjøælp,ja,så behøver jeg ikke sidde her og skrive,regnede med at alle kunne skrive her.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2007, 17:23   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: bare et spørsmål

Hej anetta.
Der er kun debat forum man kan stille spørgsmål i..
Har du derimod stillet spørgsmål direkte til siden (via vores mail) så har du fået et svar om at vi ikke kan påtage os at svare på spørgsmål på den måde, netop vha forum er der mange flere der har mulighed for at svare og mange flere der kan få gavn af svaret…

Du har ret i at siden er ved at være lidt omfattende, men der er gode hjælpemuligheder..
Jeg tager dem lige fra en ende af.

Hvis du stiller et spørgsmål så vil det altid være på forsiden indtil der er kommet 15 nye indlæg det du så kan gøre for at vide dig sikker på at du kan finde det igen eller hvis der svar og du gerne vil vide så kan du.


1. der hvor du skriver dit indlæg er der skrevet med blåt (følg denne debat) trykker du på den vil du automatisk få en mail når der er svar i tråden.


2. På forsiden af K10 hvor der er de sidste 15 tråde er der også nedenunder trådene skrevet
Debatforum Index Mine nyeste indlæg Nye indlæg siden dit sidste besøg
Her kan du trykke på Mine nyeste indlæg og du vil komme til alt du har skrevet på det sidste.
Hvis du trykker på nye indlæg siden dit sidste besøg vil du komme til alle indlæg der er lavet siden du sidst var logget ind.


3 Hvis du ved hvad det er du leder efter (feks forrevalidering) så er der på forsiden en der hedder søg. Hvis du her skriver forrevalidering kommer du til alle indlæg der omhandler noget omkring forrevalidering.


Den sidste mulighed er at du trykke på dit eget navn, gør du det vil alle indlæg du har skrevet komme frem og du kan så gå dem igennem..

Jeg har lige gjort det på dit navn og kan godt se at du har skrevet et spørgsmål , men kan også se at jeg har svaret dig samme dag som du har stillet spørgsmålet.
Så jeg formoder at du bare ikke kan finde det..

Men hvis du trykker på dit eget nick eller en af de andre muligheder jeg nævner så vil du komme over til det ene spørgsmål og svaret som du har skrevet her på siden …


Denne side er for flekser og førtidspensionister, det er hvad den er oprette til, men efterhånden så er der kommet en del syge til som er på vej enten til fleksjob eller ftp altså i afklaring..

jeg er i arbejde (fleks) men har været på kontanthjælp indtil jeg fandt arbejde..

web har været visiteret til fleks i mange år, men har været på kontanthjælp i alle årene fordi man ikke kunnne finde noget job til ham, og han er lige blevet bevilliget ftp fra den 1 marts.

Jeg ved at en del andre bruger er på kontanthjælp mens de er ved at blive afklaret.

Men er du på kontanthjælp uden yderlig altså ikke syg eller andet, ja så har du nok ret i at det ikke lige er K10 vi kan hjælpe dig på...

Så du må skrive lidt mere om dig selv om hvad det er du vil have hjælp til og hvordan din situation ser ud, inden vi kan fortælle dig om vi kan hjælpe dig eller ej

Håber at du blev lidt mere klar over hvem og hvad K10 er.

Ellers må du lige skrive igen...

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørsmål ang træk af skat piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 09-01-2013 15:03
spørsmål ang træk i kontanthjælp piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 09-08-2012 07:54
Spørsmål om genoptræning på arbejdskivers regning c.l.e.o. Alt det andet 6 29-06-2011 07:32
spørsmål om erstatning når jeg får ledighedsydelse c.l.e.o. Alt det andet 14 08-01-2011 10:29
spørsmål om avslag Randers_nø Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-04-2009 21:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension