K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2007, 15:51   #1
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
er siden kun for...

har kigget lidt på alt her på disse ok sider...er de fleste som skriver her på siden,i dagpengesystemet som skal have flexjob eller pension eller er der også personer,som er på kontanthjælp,eller forrevalidering...som jeg selv,får man kun en maxløn,ved et flexjob,når man er på kontanthjælp/forrevalidering og hvad er en max løn,så..ved godt det ikke er et nemt spørgsmål...
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2007, 21:14   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: er siden kun for...

Hej anetta.

Sjovt du spørger jeg sidder også nogen gange og tænker det samme

Jeg VED at vi her har kontanthjælpsmodtager der er visiteret til fleks og nu har vi endda også en kontanthjælpsmodtager der er blevet bevilliget ftp og det endda efter en §17, og jeg ved da også at der er andre på kontanthjælp inden fleks og ftp :-)

Med for revalidering ved jeg faktisk ikke , men mon ikke der er nogen der er i det ?

Selv var jeg på kontanthjælp da jeg blev visiteret til fleksjob (faldt for sygedagpenge grænsen)

Web var på kontanthjælp da han blev visiteret til fleksjob i 2001 (tror jeg det var) og derefter har gået ledig siden , men er så bevilliget ftp her fra den 1 marts..

Siden er jo lavet som det nok kan læses for fleks visiteret og ftp, men efterhånden har vi fået spredt os ud til også at omhandle proccensen fra syg til fleks og ftp...

Så mon ikke der findes lidt af hvert på siden det tror jeg i hvertfald

Med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny på siden :) mojanne Din historie 7 26-01-2012 09:58
ny på siden ann72 Spørgsmål ang fleksjob 2 17-05-2010 19:31
Ny på siden lola44 Hjælp til Forum Brug 3 09-12-2009 16:10
Ny på siden... Angelsbaby Din historie 1 25-05-2009 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension