K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2009, 19:32   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fleksjob i psykiratien

Jeg sad lige og læste noget og kom til at tænke på om ikke det kunne være noget for nogen af de bruger der er her på siden , og som har en af følgende uddannelser

pædagogisk-, sundheds-, eller socialfaglig grunduddannelse,

det drejer sig om at psykiratien bruger folk der selv har haft eller har en psykisk lidelse i fleksjob , de har gjort det flere år ved jeg (derfor jeg har foreslået kommunen at gøre det samme ville det ikke være trygt at komme som flekser til en der ved hvad hulen det er vi snakker om )

Nå men faldt i dag over den her (nok mest for københavnere ) http://www.nettetlyngby.dk/mb.asp

Prøv at læse om det hvis du har eller har haft en psykisk sygdom det er noget der hedder en mb uddannelse

og som de skriver

Formål og baggrund
MB-forløbet bygger på den filosofi, at psykiatrien kan styrkes ved at drage nytte af den viden, som mennesker med brugererfaring har.


Lyder spænende syntes jeg ...
  Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 19:46   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det lyder rigtig spændende, specielt hvis man kan få kommunen til at betale de 69.000,- eksl. moms som det koster for uddannelsen..........suk.

Sidst redigeret af Ninja; 10-11-2009 kl. 20:00. Årsag: kan ikke stave til...spændende mere!??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 23:24   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
TJAAA man kan jo prøve at søge om at få det betalt hvis man har været ledig længe man kan jo håbe og kan ikke få andet end nej he he he (hvad man så Temlig sikkert får )
  Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 23:37   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja de ryster nok ikke sådan liiiige op med små 100.000 kr med mindre man har sagt fy-fy ordet 'førtidspension' og har man så sagt dét, så finder de hurtigt noget andet og noget gratis hvis det lugter lidt af en hvis kunnen!!!!

Så hvem der reelt kan få gavn af tilbudet er mig en gåde.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension