K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2009, 01:21   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, også kan man søge erstatning via domstolende, or not!

Man kan ikke bare få fri proces!
Det er kun sager der med sikkerhed kan vindes, dette skal faktisk bevises inden.
Dernæst skal der være så mange penge i det, at det modsvare/overstiger advokat, retsafgifter mv.

Ergo er der ingen der får tilbagebetalt 14 dage op til min et års sygedagpenge, idet beløbet er mindre.
Så endnu engang har vi en minister der føre folk bag lyset. BEVIDST?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2009, 23:00   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så bumper jeg lige den her op så den ikke går i glemmebogen , er i gang med nogle skrivelser som kommer her lige så snart jeg finder ud af at sammensætte dem ordenligt utroligt hvad cigaretter gør ved hjernen, hvis ikke jeg har kaffe og smøger ved tastaturet slår min hjerne åbenbart fra .. men det kan jo ikke blive ved koncentrationen må vel komme tilbage
  Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 01:28   #23
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg startede en tråd om netop denne afgørelse, hvor der også var vild forargelse.

Prøv at læse her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=9427

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 02:25   #24
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Lige en sidebemærkning.

Sygemeld jer ikke, medmindre I er halvdøde, da I ikke ved om I ender
i økonomisk kaos, hvis I skal på sygedagpenge!!
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 11:50   #25
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ja, zuza, den kan jeg godt huske

-og den nyeste afgørelse er jo endnu værre -for så er der jo INGEN overhovedet at stille til ansvar
-og det har jeg det rigtig rigtig dårligt med -og nu bliver det endnu engang borgeren der står m hele suppedasen, måske er det det den siddende regering kalder:det personlige ansvar -FØJ

Jeg vil råbe og skrige i øst og i vest og kan kun opfordre andre til at gøre det samme -for den her er så grel at det underminerer ALT!

Jeg har kontaktet Betina Post, Politikken, FOA og 3F indtil videre og er i gang m et læserbrev -RÅB OP, alle der kan

Uhh, jeg er bare så.....
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 14:14   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza ja den havde jeg overset (skyder skylden på arbejdsprøvning )

Det er ret relevant med det skriveri til arbejdsmarkedsudvalget for nu ved vi jo modsat dengang hvordan det udviklede sig .. der skal ikke gøres noget og alt er ok og man kan bare selv tage det til en domstol hvis man er utilfreds med noget ...

Og som du skriver så har vi jo engang hørt at det bestemt ikke er meningen at man skal hyre en advokat for at få sin ret igennem systemet...

Om man så kan bruge den idag ved jeg ikke , det er Karen Jespersen som socialdemokrat der kommer med den udtalelse ,og det er ikke sikkert at borgerlige Karen har den samme mening..
For slet ikke at tale om dem der har noget at skulle sige om det, dengang var sådan en sag jo under socialministeren , i dag skal vi over til beskæftigelseministeren Inger Støjberg (alene det viser jo det skred der har været i behandlingen af syge mennesker i det her samfund )

buster godt at du er aktiv bare gå til den

Jeg har skrevet en mail til div arbejdsmarkedsordføre og socialordføre men skal lige have det rettet til påtænker så at lægge det på min blog og så linke herfra til bloggen . tænkte på om ikke du kunne gøre det sammen , så kunne det jo være vi kunne inspirere hinanden og andre , nogen gange så er der lige en lille ting den ene ser som den anden ikke har set
  Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 14:48   #27
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
det lyder da som en ok idé, det er jo netop det m at du sidder med noget som jeg ikke har set og omvendt -enig

Hm, må så liiige undskylde mig med min manglende tekniske flair (apropos undskyldning m arbprøvning ) -men så jeg måske udbede mig lidt hjælp?

teknikmongolen

Jep, så har jeg forsøgt at lægge noget ind på min blog -hjælp ønskes gerne
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 07-11-2009 kl. 15:19.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 22:03   #28
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg synes de 2 afgørelser virker selvmodsigende.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/.../04/114624.htm

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Jeg synes de 2 afgørelser virker selvmodsigende.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/.../04/114624.htm
http://www.dr.dk/P1/orientering/inds.../04/114624.htm

Sidst redigeret af Webmaster; 08-11-2009 kl. 05:47. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 22:53   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kan kun give dig ret Tanja .. men også derfor det ville være alletiders med en civil sag på den med § 28 troede bare et eller andet sted at vi roste os af at være et land hvor det ikke var nødvendigt at have cool cash til en advokat for at blive behandlet anstændigt ..

buster godt skrevet kunne ikke have gjort det bedre selv .. jeg er også snart færdig (i morgen ) og jeg lægger link til det skrevne også i din blog så folk nemmere kan se det hele .. nu har du skrevet til en del jeg tænker lidt underskrift indsamling eller noget ..

og så smider jeg lige link til din blog og det du har skrevet her http://www.k10.dk/blog.php?b=412


og sætter lige en ny signatur på min profil .. hvad med den her

Hvert år mister ca. 6000 danskere deres sygedagpenge. Mindst 700 af dem er fortsat syge. De kan ikke arbejde og er henvist til at leve af ægtefællen, friværdien i huset, lån eller ingenting.
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 12:47   #30
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ja da, lyder bare godt m den nye signatur -og så er det jo ikke engang løwn

Hm, vil prøve om mit overskud er der idag til at få færdig skrevet læserbrevet og tak for hjælpen, ven
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvisnig af FP, ASK sag køre endnu, nu vil de smidde mig af min sygedagpenge,lovligt? mulle24ok Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-11-2011 15:24
Gigtforening kalder fleksjobændring en katastrofe Webmaster K10 Nyheder 0 25-05-2011 12:10
Svendborg: på 5. år endnu ingen afklaring, trods Nævns afgørelse buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 19:31
Endnu et sygedagpenge stop Kitkat Alt det andet 7 18-05-2010 00:56
afgørelse fra ASK på sygedagpenge lilleper Alt det andet 4 13-09-2009 08:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension