K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2009, 14:25   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så er der igen nyt fra Odense

Altså se lige de to video klip her

http://www.tv2fyn.dk/article/209770?autoplay=1
http://www.tv2fyn.dk/video/25562


Så er rådmand Erik Simonsen på glat is igen den mand er så langt ude at det gør ondt, hvem i alverden kan finde på at sætte sin lid til ham , han fiser rundt i div partier der nu gider at have ham, denne gang ser det dog ud til at han har fundet sig en hjemstavn er der ikke noget med at de konservative ikke går så højt op i lov, moral ,demokrati og hvad der elleres måtte forefindes af grimme ord i den danske retskrivningsordbog

Nej se det selv det taler vist for sig selv...

Odense skal åbenbart kun bruge AMU Fyn for rådmanden syntes ikke at der skal bruges andre og en enkelt sur kursist ændre ikke ved det , næ nej for Erik Simonsen arbejder jo for AMU Fyn og det er forhåbentligt også det eneste der er tilbage til ham efter kommunalvalget ..

Jeg kan da ikke forestille mig at Odenseanerne igen vil stemme den mand ind.

Han er ikke kun dum , næ han er på det nærmeste latterlig...

Gad vide om AMU Fyn er glad for at have ham, man kan jo håbe at de kan se at han er en meget dårlig reklame for dem og sørger for at han bliver den næste der får brug for deres (manglende) ekspertise ...
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 15:18   #2
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Tro mig, vi er MANGE her i Odense der hellere så Erik Simonsen på en øde ø end i byrådet!

Han er virkelig for viderekommende og det er ikke særlig betryggende som syg og/eller arbejdsløs borger i Odense, at vi kan risikere at han bliver stemt ind igen.

Men jeg vælger at tro og håbe på, at ingen her i Odense er så idiotiske, at de stemmer på ham, for han har virkelig lavet rigtig meget **** i den i de år han har siddet på posten. Og jeg håber da endnu mere at byrødderne kan se hvad crap han har lavet i den tid han har keglet rundt som rådmand!

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 15:24   #3
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej Heidien.

Jeg vil give dig helt ret - han er næsten latterlig - og glat som en ål. Jeg glemmer aldrig hans dårlige og intetsigende kommentarer i foråret i forhold til Odense kommunes sagsbehandling omkring langtidssygemeldte.

Håber virkeligt ikke, han får lov til at blive siddende.

Men desværre får de flere vælgere først øjnene op for de dårlige forhold, når de havner i enten arbejdsløshed eller langtidssygdom.

Jørgine.
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 15:42   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, hale luja for en sludder for en sladder

Måske man kunne få et helt konkret bevis på HVILKE faglige kvalifikationer at AMU besidder?

Hvad er FORMÅLET med dette kursus/-eller hvad de nu kalder det?

Kom frem og fortæl, det kunne være rigtig rart (hr rådmand) om der kunne findes eksempler på den store faglighed du taler om
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 15:47   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
han burde retteligt kunne kåres til "årets hykler" om der findes en sådan titel indenfor det offentlige..
mage til komisk karikatur af en mandsling skal man sku lede LÆÆÆÆNGE efter,
ordhold er for manden en by i rusland,
han skifter mening som vindene blæser,
han hyler med de ulve der nu gider og hyle med ham (der er ikke mange tilbage).
hver eneste gang han udtaler sig om hint eller andet, sidder man med tåneglene fasklemt i hælen.
manden er indbegrebet, af total inkompetance.
han fik engang tilbudt en borgmesterpost (som han forøvrigt var opstillet til) da den lå serveret på sølvfadet foran ham krøb han pibende over til den nye Boye og råbte hjæææælp...... hva faen skal jeg gøre jeg kan jo INTET
rolig nu lille simon-boy sagde "nye-boye"... tag nu en kiks og tør din næse, og hold tåre op og trille.
så peger du bare på mig. så får du en lille rådmandsbimelim du kan lege med, og jeg bliver kalif i stedet for kaliffen...
og sådan gik det til i H.C.As by, at man fik en lille rådmandsbimelim med tøj på .... men HEEELT tomt på toppen
mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 16:04   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
LOL for et skøønt juleeventyr(øh, eller er det, altså æventyr)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 16:28   #7
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
var det bare såvel......så vågnede de arme odenseborgere da igen til en normal, "simonsenfri" tilværelse.... men ak nej
han er the real deal.....skræmmende ...ik.??????
mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 16:48   #8
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Ak ja det er skræmmende at han styrer en storbys social- og arbejdsmarkedsforvaltning.

Og NEJ Hejdien - jeg har aldrig stemt på ham, og gør det heller aldrig!

Magen til utroværdig politiker - det er mig en gåde at konservative ville have ham, men forhåbentligt ødelægger han så meget for konservativ at vi kan få en ny borgmester.

Tilsynet er jo stadig i gang med at undersøge Odense Kommune - hvordan det kan tage 2 år fatter jeg heller ikke - men så længe det kun er syge og svage der er i klemme, haster det åbenbart ikke med indgreb.

FØJ!!!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 14:47   #9
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
jeg modtager intet svar fra Tilsynet, når jeg spørger hvor langt sagen er. Det kan simpelthen ikke passe, at en sag der har været oppe og vende på Christiansborg, bare får lov til at dø en stille død http://www.ft.dk/samling/20081/almde...012/631906.pdf

Når man googler "lægekonsulentens rolle" dukker denne op fra Ankestyrelsen;
http://www.ast.dk/Page_Pic/pdf/Laege...2007_13_23.pdf

Undersøgelsen er fra 2007. Hvordan kan et bilag i undersøgelsen være;


8.
Socialministeriets skrivelse nr. 9118 af 21. marts 2003 om lægers rolle i sager om førtidspension


når Ombudsmanden allerede i 2005 skriver til Socialministeriet, at der ikke er hjemmel i lov til denne skrivelse????
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2010, 16:01   #10
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Kan huske da Jan Boye tilbød ham borgmesterposten i Odense, så kunne det nok være at han trak følehornene til sig.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Odense igen.. gh72 Politik og Samfund 16 18-06-2008 10:47
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29
Er det en om'er IGEN Odense??? lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 18-01-2008 11:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension