K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2007, 21:03   #1
Bellatrix
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2007
Indlæg: 10
Styrke: 18
Bellatrix er ny på vejen
Løntilskud?

Kære Alle,

Jeg er for ganske kort tid siden bevilget fleksjob - 19-20 timer om ugen. Jeg er meget opsat på at finde et job NU, og vil lige høre jer, om, hvad det EGENTLIG betyder med det løntilskud til arbejdsgiveren.

Jeg ved, at arbejdsgiveren kan få enten 1/2 eller 2/3 tilskud alt efter, hvor "dårlig" fleksjobberen er - i mit tilfælde ligger jeg på vippen og det kan derfor først afgøres i det konkrete job.

Men jeg tænker bare: Hvad er det økonomiske incitament for en arbejdsgiver? Hvorfor skal arbejdsgiveren vælge en fleksjobber og IKKE en almindelig halvtidsansat? (når man selvfølgelig ser bort fra fleksjobberens fortræffeligheder?). Eller: Når jeg skal ud og sælge mig selv som fleksjobber, har jeg så "kun" mig selv at sælge - eller får arbejdsgiveren et tilskud, der giver ham en reel økonomisk fordel ved at ansætte en flek'ser?

Håber, I lkan hjælpe - knuz
Bellatrix
Bellatrix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2007, 14:49   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Løntilskud?

Hej Bellatrix
Der er ikke noget økonomisk incitament for arbejdsgiveren....medmindre han feks får 2/3 tilskud og du kan arbejde over 12 ½ time...kan du feks arbejde 15 timer....ja så får han 2 ½ time "forærende"....men når man holder det sammen med resten....så som papirer osv der skal udfyldes....ja så er der ikke noget økonomisk incitament tilbage....

Problemet kan komme hvis du kun kan arbejde 10 timer feks. for så skal du finde en arbejdsgiver der er villig til at sætte penge til for at ansætte dig....og det tror jeg personligt at man vil få meget svært ved..

Så du har "kun" dig selv som du kan sælge...men i disse tider med arbejdsmangel osv burde det jo også være nok....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løntilskud LINGLING Dit og Dat 4 11-01-2013 06:51
Job med løntilskud Abraxus Politik og Samfund 3 14-12-2012 11:01
løntilskud maibrit Alt det andet 2 09-06-2010 19:42
Løntilskud Lars Dubo Spørgsmål ang fleksjob 1 15-12-2008 19:26
Løntilskud? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 4 28-07-2008 12:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension