K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2007, 11:41   #1
guffii
Banned
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2006
Lokation: Odense NØ
Indlæg: 34
Styrke: 0
guffii er ny på vejen
Afslag på § 84 (nu § 100)

Hejsa allesammen...
Ville bare lige fortælle at jeg har fået et afslag på § 84 (nu § 100). Begrundelsen er en vurdering foretaget af en sociallæge, tilbage til d. 7.9.2007, hvor hun vurderer udfra mine lægejournaler tilbage til 2004, hvor jeg var på Gråsten Gigthospital i 14 dage.
I denne journal står bl.a. at sygdommen er varig og at jeg skal træne.
Sociallægen har så vurderet at jeg har godt af at bevæge mig. Og det er så begrundelsen for afslag til ansøgningen om merudgifter i følge § 84 (nu § 100).
Jeg har selvfølgelig anket det afslag, med meget "fine" ord (kan læses på min hjemmeside).
Jeg har også skrevet og sendt klage til Statsamtet Syddanmark, over denne afgørelse og klaget over Odense Kommunes behandling, eller manglen på samme, overfor sine borgere.
Det var bare lige det jeg ville fortælle....
Håber I alle har det godt, så godt som man nu kan ha......

Knus
guffii/Pia
guffii er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2007, 17:22   #2
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: Afslag på § 84 (nu § 100)

hej

Er det ikke et mærkelig afslag du har fået, når man skal røre sig er det vel i form af varmvandsbassin fys osv, går ud fra at du har problemer med bevægaparatet, hvor lang tid har de været om din afgørelse, jeg har nemmelig også søgt §100 det gjorde jeg i slutningen af Janura, og har ikke hørt noget fra dem endnu, Jeg har slidgigt 2 steder i lænden og så har jeg også protersioner og slidegigt i bruskskiverne, jeg håber da at jeg får §1oo det er meget dyrt at gå til fys hver uge og varmvandstræning og så er der jo også lige medicinen. Jeg håber at det lykkes for dig at få den efter at du har anket den.

Mai-BrittB)

Det skal mærkes at vi lever.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag rose Alt det andet 6 08-02-2012 13:27
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension