K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2009, 13:46   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det værste ved hendes trusler om politianmeldelse er at andre hjemmesider øjensynlig køber den og sletter kritiske indlæg omkring hendes virke...


Hun er ikke kun en dårlig psykiater men også et dårligt råddent menneske og det undre mig i den grad at andre psykologer og psykiater finder sig i det, som jeg læser det her så mener hun at det er helt ok at ødelægge mennesker for derefter at skrive at hun anbefaler at de stopper ved evt allerede eksisterende psykolog , det vil sige hun ødelægger det arbejde en anden psykolog allerede har bygget op og holder sig ikke tilbage for at sørge for at borgeren ikke har mulighed for at få hjælp til at komme over den traumatiske oplevelse hun så efterfølgende giver hende....

At skrive en udtalse på en person man har set i døren i 5 min og ikke har haft nogen dyber samtale med må sq da kunne meldes et eller andet sted , det er jo trods alt begrænset hvad hun kan nå at opleve med en person hvor samtalen drejer sig om hvorvidt der må komme en bisidder med ind eller ej ....

At kommunen så efterfølgende æder hendes udtaler og regning råt viser at de er alt for lidt kritiske og peger på¨endnu et område hvor man åbenbart mener at syge borger bare skal holde deres mund og føje sig , som det passer enkelte forkvaklet læge eller psykiatere hvad hulen tænker kommunener på når de henviser til en sådan læge....

Jeg håber at rigtig mange finder ind til denne tråd og nægter at tage til EB på den konto...

Jeg er simpelthen chokeret over hvad jeg læser her og sidder og tænker på om man kan gøre noget og i så fald hvad...

Håber at det lykkes for EB gruppen at redde nogen ud af klørene på hende og evt få pressens interesse for dette her , den eneste måde vi åbenbart er i stand til at få et minimum af anstændig behandling i det her system er åbenbart kun hvis det lykkedes os at råbe pressen op og blive sags behandlet på forsiden af en avis ...

det er dybt kritisk og under alt kritik ....
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension