K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2011, 20:32   #1
andersand10
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Indlæg: 90
Styrke: 15
andersand10 er ny på vejen
fra førtidspension til .. ???

Jeg har fået at vide at man ikke kan gå fra førtidspension til ensats der er lavere !!! Er der andre der ved om dette passer?
andersand10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 22:15   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg forstår ikke helt hvad du mener - har du fået en arbejdsevne,så du evt kan have et flex og vil visiters til flex ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 22:17   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du bliver nok nød til at uddybe hvad du mener...

Mener du om man kan gå til feks fleksjob.....eller er det en mindre sats....men stadig på førtidspension....eller osv.....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 00:52   #4
andersand10
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Indlæg: 90
Styrke: 15
andersand10 er ny på vejen
Jeg vil bare meget gerne vide hvad der kan ske hvis de beslutter at stoppe min ftp i år 2014, da jeg der har haft ftp i 5 år og den så skal revuderes??
Om jeg kan risikere at ryge ned på kontanthjælp igen ? Og her tænker jeg kun i kroner og øre! Og forskellige scenarier hvad enten om jeg har fået bedre arbejdsevne eller ej !!!
andersand10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 04:05   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ahhh så forstår jeg....

Det kommer helt an på dit helbred og din arbejdsevne...

Er du blevet helt rask...ja så kan du godt ryge helt ned på kontanthjælp....

Er dit helbred blevet lidt bedre men ikke helt....ja så er der fleksordningen du kan komme ind under....

Hvis dit helbred ikke er blevet væsentligt forbedret...ja så bliver din pension permanent.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 08:04   #6
andersand10
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Indlæg: 90
Styrke: 15
andersand10 er ny på vejen
Okay takker for svaret ...Noget andet er at min sygdom er skizofreni, og der er vel ikke stor risiko for at de tager ftp'en fra mig der i 2014 ??
Og hvis de der i 2014 vuderer mig, og jeg så får beviliiget ftp igen, er den så permanent som du skriver !!
andersand10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 08:26   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af andersand10 Se meddelelser
Okay takker for svaret ...Noget andet er at min sygdom er skizofreni, og der er vel ikke stor risiko for at de tager ftp'en fra mig der i 2014 ??
Og hvis de der i 2014 vuderer mig, og jeg så får beviliiget ftp igen, er den så permanent som du skriver !!
Hvis du er bevilliget pension på en sygdom som ikke er blevet bedre så er det pension igen, men hvorvidt den bliver permanent så ja for det meste som systemet er NU men her skal man lige tænke på at i 2014 er der kommet en pensions reform derfor kan ingen pt sige hvordan det vil sige ud til den tid , da vi ikke aner hvad reformen kommer til at betyde for dem der skal revurderes men som det er nu , ja så burde du blive bevilliget pension igen som en blivende når din helbredstilstand ikke er bedret men igen ... forbehold for reformen .. svært at sige meget om fremtiden
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension