K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2012, 09:10   #11
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
Igår var jeg ved eva blach, det var lidt med blandede følelser jeg gik derfra.

hun startede med og lukke døren og sætte sin stol foran døren hvor hun sagde at jeg gerne måtte snakke lidt højt og hun bånder samtalen , så det på det rene..

hun fortalte at hun ville have lov og styre slagets gang og sku nok spørge ind til det hele , så hun nemmere kunne følge med, det var som fint nok for mig men stille og roligt, som vi kom ind i den dybe del af samtalen , begyndte jeg at føle, at når jeg ville fortælle noget som jeg mente hun kunne bruge til at udrede mig så sagde hun tit bare " lad lige det ligge" og "ja ja det kommer vi til" samt hun gav mig lidt følelsen af at hun måske allerede fra starten havde lavet lidt sin konklusion idet hun havde fået en detljeret oplysnings seddel fra kommune om mig..

2timer og 30 min blev det til og efter som jeg godt vidste hvilken dame jeg gik ind til fra start var jeg faktisk nermest gået helt i stå da hun sagde vi var færdige

og hun fortalte så at jeg ikke skulle ud til hende mere end denne ene gang og at kommune havde bedt hende om at udfylde en erklæring samt stille en diagnose ud fra denne samtale samt de lægelige papaire jeg havde med og så ville hun selv få lidt flere fra sygehusvæsenet og en tre fire dage så skulle hun være klar med en diagnose samt erklæring..

så nu kan jeg vente spændt om hun nu får den lavet ud fra det vi har snakket om eller om hun for den drejet 180gr rundt...
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 20:42   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af venstrehånd Se meddelelser
hun startede med og lukke døren og sætte sin stol foran døren hvor hun sagde at jeg gerne måtte snakke lidt højt og hun bånder samtalen , så det på det rene..
Optog du også selv samtalen?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 21:35   #13
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
hej igen mandag den 21 endte det med jeg sagde stop og endte på ama i ålborg hvor jeg lå til onsdag og fik modgift for en medicinforgiftning

senere onsdag endte jeg på den lukkede og kom i åbent afsnit da de mente det kunne jeg godt

idag torsdag har jeg snakkede med en læge og han mener ikke jeg har nogen form for psyskisk lidelse andet end min personligheds karakter er meget over gennemsnittet og det er noget jeg bare skal læer og indse og få styr på så skal jeg nok blive rask igen.

men det virker uvirkeligt for mig at når jeg ved at min psyke er ramt og er skrøbelig så mener de jeg kan lære at begå mig socialt igen samt bare skal læer at andre også har ret ... han mener mit problem er mig selv og kun mig men stadigvæk på baggrund af den opvækst jeg har fået og haft.

nu sidder jeg bare og venter på de skal se mig an og opsever mig i nogle dage så sku jeg ku komme hjem igen og stadigvæk bare leve vidrer med mulig hjælp fra ambulant behandling eller distriks samtaler ,,,,

er meget forvirret nu og kan ikke finde hovde og hale i noget som helst andet end jeg savner mine børn og min kone overalt på jorden.......

en lille hilsen til jer som gider og bruge tid på og læse mine indlæg det betyder meget for mig at i vil læse og evt kommenter med jeres synspunkter..

tak..
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 21:57   #14
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg sys det lyder mærkeligt at de, på en og samme tid viser at du er syg (du jo ligesom indlagt) men siger at du intet fejler?? Og så siger de at du skal fortsætte i behandling, behandling for hvad hvis du bare skal "tage dig sammen" og lære at leve med at du er som du er.
Jeg kan ski godt forstå at du er forvirret, men du skal vide at de tit ikke tør fortælle folk hvad de fejler af frygt for den reaktion der kan komme, så det er meget muligt derfor de siger som de gør.
Samtidig kan du ud fra det de har fortalt konkludere at du er et eller andet inden for personlighedsforstyrrelse.

Men mon ikke det bliver bedre, med forvirringen når de udskriver dig igen og du kommer i behandling??
Om ikke andet kan du til den tid søge aktindsigt tage det med til din egen læge og bede denne oversætte (forsøg evt først bare at spørge din læge om denne har modtaget noget fra psyk og om de har stillet en diagnose)

Det kan jo også være at diagnosen i sig selv enlig ikke er vigtig for dig (det ville den være for mig, for så ved jeg hvad jeg har at gribe i og kan forsøge at ændre nogle ting, men sådan er vi så forskellige) er det ikke vigtigt, så skal du naturligvis bare lade det ligge
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 22:01   #15
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Der er mange som har glæde af Perikon og fiskeolje, bla. mig.

Og hvis man har haft en mærkelig barndom,
så hjælper det at læse noget af psykiateren Bowlby, feks:
http://www.munkholm.cc/artikler/tilk...tyrrelser.html
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2012, 13:51   #16
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
til lum tak for det det du siger giver menig for mig og vil gemme det til lidt senere så tak for det..

til nocturne tak for link vil prøve og fordybe mig lidt i det..
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 18:23   #17
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
vil lige tilføje at jeg er blevet positivt overrasket af den 15 sider lange erklæring eva blach har sku lave til kommune alt igennem det hun fortæller viser faktisk at hun har sat sig meget ind i min situation helt fra barns ben af og til idag og hun har været meget uddybbende borset fra nogle få datoer som hun har skrevet forkert af som ikke sku ha betydning , har hun gjordt et fornuftigt stykke arbejde tror jeg

mener bare lige at når man giver kritik som man har lov til og jeg har da også lidt kritik af hende, så mener jeg bestemt også godt man kan give bare en lille smule ros når hun så endelig har gjordt et fornuftigt stykke arbejde..

er slet ikke færdig med min situation den er langt fra færdig kan jeg godt indse nu men er meget forvirret...
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 07:25   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af venstrehånd Se meddelelser
mener bare lige at når man giver kritik som man har lov til og jeg har da også lidt kritik af hende, så mener jeg bestemt også godt man kan give bare en lille smule ros når hun så endelig har gjordt et fornuftigt stykke arbejde..
Lige præcis, vi skal også huske de gode historier.

Godt og høre, at du havde en god oplevelse med E B, du har sikkert været bevæbnet til tænderne med alle de skrækhistorier du har læst om hende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
ang psykiater Eva blach kurttrold Politik og Samfund 260 30-04-2012 19:54
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension