K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2013, 14:06   #21
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
I mine papirer stod der at jeg havde et aktivt familieliv, fordi jeg fulgt min datter til skole, og det skulle omsættes til arbejdstid..... Det tager 8 min. på cykel.
Jeg fejlede ikke mere end jeg bare kunne lette r.... og finde et nyt job..

4 uger senere fik jeg tildelt pension, fordi lægekonsulenten stoppede hende i alle hendes ideér om hvad jeg sagtens kunne og skulle.
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 14:36   #22
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
En Lægekonsulent i min sag udtalte vedr. min Tinnitus/kronisk Migræne:
"Mange mennesker lære at leve med Tinnitus"...........
Underforstået at det kunne jeg da så også !!!!!!!!!!!!
Idioten havde aldrig mødt mig, undersøgt mig, eller så meget som snakket med mig.
Og jeg er ikke "mange".....jeg er mig, så hvad har det med sagen at gøre hvad andre kan ?
At jeg fik fjernet hele min venstre nyre pga en "barnehoved stor svulst" var heller ikke noget problem, for man har jo 2 nyrer og man kan sagtens fungere med kun 1 nyre.
Forudsat at der så ikke sker noget med den !!!
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 15:12   #23
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
da min søster ringede til jobcenterchefen i min kommune pga. min sag blev syltet med mere, fik min søster ordkorrekt af vide om mig at: " hun kan jo bare tage og skrubbe ud af kommunen!!!!" så sagde min søster: "ja det kunne i lide!!

bare vi havde fået på mail at en jobcenterchef udtaler sig så uproffesionelt, så var hun da blevet fyret forhåbentligt!

nå ja og en læge udtalte engang "at jeg måtte til at tage mig lidt sammen, for jeg skulle jo forsørge ham når han skulle på pension"
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 17:55   #24
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Nåede heldigvis ikke at holde mange møder med den slemme sagsbehandler, men det første var osse slemt nok. Jeg havde haft en ok sagsbehandler mens jeg stadig var ansat i fleksjob.

Det første hun sagde til mig var "nu skal der andre boller på suppen, lille du - du har gået hjemme længe nok.

Jeg blev så vred/ked og da hun så sagde at jeg skulle starte i virksomhedspraktik, brød jeg helt sammen for det kunne jeg ikke overskue.

Så var hun så fræk at spørge om jeg nogensinde havde haft et job, jeg var glad for. Det skal lige siges at jeg har fungeret rigtig godt i mine to fleksjob.

Så kom den med at hun havde set mig lave en bevægelse en dag som jeg ikke skulle kunne hvis mine rygsmerter var reelle.

Hun sluttede afmed at sige at det var hende der sad på pengekassen og ville jeg ikke kunne få ledighedsydelse.

Heldigvis "glemte" de mig så jeg gik 1½ år uden møder mens jeg fulgte mine behandlinger.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2013, 01:44   #25
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ah det varmer mit hjerte at høre at i alle har mødt "sagsbehandleren"
Ja faktisk fik jeg afvide af min læge at hun ikke mente jeg skulle søge ftp Fordi hun mente det var synd for mig at jeg var så syg når jeg jo er så ung... (Er i starten af 30érne)
Og jeg har kemisk overfølsomhed som gør at parfume føltes som syre i min næse /svælg og lunger... Til det sagde hun...
Alle mennesker kan godt arbejde med smerte, og bare fordi du føler at du holder op med at trække vejret pga smerter betyder jo ikke at du gør det.. (ja lad os endelig teste den teori va..?? ) Har nu fra andre med samme sygdom at hendes teori ikke holder.. man stopper til sidst med at trække vejret ....

Og ja sagsbehandleren der aldrig læser ens sag.. dem er der mange af.. Så møder man op og vedkommende er dybt forundret over at man er syg, når de sad klar med en job plan som sagde vejen til fuld forsørgelse og en almindelig aktivering.. Ja undskyld men når der står match 3 i ens sag og der er ca 300 sider hvor halvdelen af dem efterhånden er mine læge papirer med diagnoser, så behøver man ike være geni for at regne ud at noget fejler klienten måske..?? som min kan de sagtens tjekke ens match gruppe...

Den allerbedste er Sagsbehandleren som nærmest faldt bagover fordi jeg hverken havde et hash misbrug eller drak eller røg smøger, hun troede åbenbart at alle i match 3 var misbrugere eller alkoholikere....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandlernes beføjelser ifht. spørgsmål. Enteneller Alt det andet 14 14-08-2011 18:22
? omkring sagsbehandlernes formål Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-04-2011 10:20
ombudsmandens udtalelser østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 5 06-03-2011 11:40
arbejdsevnemetode,se sagsbehandlernes vejledning østerbro Alt det andet 1 30-06-2010 17:14
udtalelser fra læger carina36 Alt det andet 0 10-02-2009 15:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension