K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2015, 21:16   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Stonie...nej normalt vil de bare indhente papirer fra ens læge og det er kun hvis der står i de papirer at man har fået det væsentligt bedre at de vil overveje en arbejdsprøvning...

@Gonda.....tja det er jo ikke til at vide hvad der kan komme i fremtiden.....alt kan jo ske...

Her bekymre vi os kun lige for hvad der kan ske ud fra hvordan lovene er nu...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 17:53   #12
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Så bliver min sag ret nem at se efter der er nemlig ikke noget at komme efter i min sag. Godt være at jeg har fået det bedre i forhold til hvordan jeg havde det for 6 måneder siden men jeg er altså blevet dårligere efter jeg er kommet på ftp
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 01:56   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, det er da et held der er ro omkring de sociale ydelser, glemmer sent Robert, Carina og de andre tåber, der fik hele Christiansborg + folket til at gå i selvsving, med trusler om bål og brand, samt re-vurderinger af alle førtidspensioner, såfremt Venstre vandt næste valg.

Den side er der da kommet ro på nu, og det bliver nok ikke overskrifterne ved næste folketingsvalg, som man frygtede en overgang.

Men jow, vi hænger i en tynd tråd, og ingen ved hvad fremtiden byder på. Dog gider jeg personligt ikke bruge energi på at tænke over det.......jeg tager en dag af gangen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 13:21   #14
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Red face

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@Stonie...nej normalt vil de bare indhente papirer fra ens læge og det er kun hvis der står i de papirer at man har fået det væsentligt bedre at de vil overveje en arbejdsprøvning...

@Gonda.....tja det er jo ikke til at vide hvad der kan komme i fremtiden.....alt kan jo ske...

Her bekymre vi os kun lige for hvad der kan ske ud fra hvordan lovene er nu...
Nå, det var dejligt. Hvis man kan sige det sådan
Hele det område er jo er jo guf for populistiske levebrødspolitikere, der liiiiige vil vise lidt handlekraft..... drevet af nidkære vinde i samfundet
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension