K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2009, 20:34   #1
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
hører gerne gode råd om dårlig behandling

Aflysning af møde pr telefon

Kommunens fremlægning i min journal:

Undertegnede oplever, at bob bliver vred over aflysningen, hun fortæller, at der er masser af fejl i sagsbehandlingen af hendes sag. Bob oplyser at sagsbehandler bla. ikke har udfærdiget flexjobbbevis, og derfor kan hun ikke søge arbejde.
Orinterede bob om, at manglende flexjobbevis ikke hindrer hende i at søge aarbejde. hertil savrer bob at sagsbehandler skal give hende besked om hvilke jobs, hun kan søge. hertil svarer ut. at bob kan søge alle jobs, dertilgodeser hendes skånehensyn. Ut giver udtryk for, at ut ikke har kendskab til hendes sag, men hvis hun fx. har dårkig ryg,så skal hun naturligvisikke gå ud og søge arbejde som jord- og betonarbejde. Bob bliver meget vred og råber og skriger i telefonen. hun vil klage og kræver at ut ordret skriver i journalen, hvad der er blevet sagt under telefonsamtalen. Det er umuligt at sankke fornuftigt med bob, der slet ikke vil høre efter, hvad der bliver sagt. til sidst ser ut sig nødtaget til at lægge røret på
Dette vil jeg gerne have vedlagt min sag.
Håber hermed at jeg snart modtager aktindsigten,som skrevet
i tidligere breve, samt besvarelse på disse, og svar på det som er fremsendt af min advokat dags dato.
min mail samme dag til selve jobcentret
Telefon nr. xxxxxxxx kl. 850 samtale 2,48 min

Dags dato ringede en ved navn Dorte, og sagde at xxxxxx var sygemeldt, og det var noget længerevarende, og at hun godt kunne svare på spørgsmål da hun sad i samme team. hun smed røret på, da jeg sagde til hende at hun havde notatpligt, i min sag og jeg gerne ville have hende til at føre den samtale ind og vedlægge i min sag, hun påstod at det havde hun ikke med mindre det var i forbindelse med en afgørelse, hvortil at jeg svarede at det havde hun, så sagde hun at dette var den meste spøjse samtale hun havde haft, og jeg spurgte om hvad hendes navn var, hvilket hun ikke ville svare på og smed efterfølgende hun røret på.

hun sagde blandt andet at jeg kunne søge arbejde uden mit fleksjobbevis som jeg sagde at jeg havde ventet på siden marts, og jeg ikke skulle forvente at de ville hjælpe mig med et job, jeg sagde at jeg manglede svar på mine breve, og at jeg ikke vidste hvilke job de forventede at jeg skulle søge, og det skulle fremgå af min RP, og dette ikke gjorde i min, så sagde hun at jeg hvis jeg havde dårlig ryg skulle jeg ikke søge noget der ikke passede med mine skånebehov.
fik aktinsigt i min sag i dag, og deri fremgår min skrifllige henvendelse pr.
mail ikke, så ha sendt denne igen i dag, jeg fatter simpelhen ikke hvordan en sagbehandler kan møde på arbejde, med god samvittighed, føler mig godt nok meget dårligt behandlet.
Har jeg gjort det rigtige.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 21:55   #2
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
sådan

heyy

ja endnu et eksempel på "god" og "lovlig" sagsbehandling NOT

du kan jo se min tråd her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6609
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 17:26   #3
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
du kan jo være fræk og selv gå ind og udfylde et fleksjobbevis og så gå til dit jobcenter og bede dem skrive under.

Du kan finde det her: http://www.jobnet.dk/files/blanketter/abk820.pdf
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 18:01   #4
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Til Bobo.
Det er aldrig rart at blive syltet i systemet, og forstår godt du bliver vred.
Men jeg forstår så ikke hvorfor du ikke kan søge flexjob uden flexjob-bevis. Beviset blev først introduceret efter jeg ansøgte om flexjob, og jeg så det ikke som en hindring.

Husk at hvis du selv sørger job, får du også medindfyldelse på hvor du forhåbentlig får job. Husker en anden tråd, hvor en anden flexjobber, var blevet bedt om at søge job på en fabrik, og det var ikke lige det pågældende havde som drømmejob. Men nu husker jeg ikke dine andre indlæg, måske er du en af dem, der har fået tilkendt flexjob, med så mange skåne hensyn, at det i virkeligheden er umuligt reelt at finde job.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor hører vi kun om efterlønsreformen ??? Multe Politik og Samfund 16 17-11-2011 20:13
Behandling af førtidspension - er de gode? defrost Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-05-2011 00:03
utrolig dårlig behandling CasperR23 De Unge 19 29-01-2010 07:24
mon dette emne hører til her ???? ace dk Alt det andet 5 29-12-2009 14:53
Vil lige hører Randers_nø Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 07-05-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension