K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2008, 13:54   #1
wating
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
wating er ny på vejen
Question hvor lang tid tager det ?

Hej håber der er en der kan besvare mit spørgsmål

jeg har fået lavet alt papir arbejdet fra læger,psykolog mm og jeg har også været i virksomhedspraktik i 3 måneder og blev instillet at kunne klare 17-18 timer´s arbejde om ugen jeg afslutted virksomhedspraktik 30 nov 2007 og har været til 1 samtale den 14 jan 08 med min sagsbehandler (jeg er på bistandshjælp) her fik jeg at vide at kommunens special læge skulle gennem læse mine papire disse papire har special lægen haft siden aug 2007

så her er mit spørgsmål er der nogen der har erfaring med hvor langtid der går ?...........

ps da jeg var i praktik fik jeg først tilsendt et skema (tilbud om lov om en aktiv beskeftigelsesindsats) vor der stod jeg vil få revaliderings ydelse det var jo rart at se men efter en måned fik jeg stadig kun bistandshjælp jeg henvendte mig sefølig ang det og fik at vide at der var sket en fejl det er fandeme groft. senere prøvede jeg om jeg kunne få tilskud til busbiletten men igen nej wow det kalder jeg fandeme for motivation

Sidst redigeret af wating; 15-05-2008 kl. 13:57.
wating er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 17:00   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Se på din kommunes hjemmeside om de har offentliggjort svarfrister på deres sagsbehandlinger for forskellige ansøgningsforløb, fleksjob, pension osv.
Hvis fristen er overskredet, hvilket jeg formoder, ville jeg klage til Borgmesteren skriftligt over sagsbehandlingstiden, og hvis der ingen frist er oplæyst ville jeg også klage over den ikke er tilgængelig, da den skal være det
Se her om andre på K10's oplevelser med svarfrister :
http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...sagsbehandling

Her er et eksempel fra Fredericia kommune på offentliggørelse af tider/frister :
http://www.fredericiakommune.dk/Fred...lingstider.htm

Se om det er på din kommunes hjemmeside, og så ellers bare i blækhuset til borgmesteren

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 17:28   #3
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hejsa wating :-)

Nøvsen har besvaret dit spørgsmål, jeg vil bare sige velkommen her på k10.

Håber du får stor glæde af siden.

/Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 19:18   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helt klart klag over sagsbehandlingen til din borgmester som nerosmølft også skriver, er der lavet en ressourceprofil på dig ?

send gerne klagen du sender til borgmesteren til sagsbehandleren også ..

og lige en obs til alle, vi er ved at prøve at vriste svarfrister ud af alle kommuner men det tager tid , så tålmodighed er en dyd, de kommuner der ikke har det på deres sider kommer på som ikke gode nok...

Men en del af kommunerne har dog svarfrister på deres side og for nemheds skyld har vi lavet listen der linker direkte til svarfrister (det kan være et større detektiv arbejde at finde dem ) men kig her og se om jeres kommune er blandt de kommuner vi har fået på...

er jeres kommune der ikke og i ved at de har svarfrister så send en besked med link til svarfrister til webmaster så skal vi sørge for at de kommer på ...


http://www.k10.dk/index.php?pageid=svarfrister_kommuner
  Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 19:43   #5
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hej hejdien

Jeg ved ikke lige helt hvordan man gør med at sende til webmaster så hvis jeg nu ligger et link her til svarfrister i vesthimmerlands kommune er du så ikke sød og sørge for de kommer med på listen??

Knus Marianne

http://www.vesthimmerland.dk/framese...&ExpandID=3127
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 19:44   #6
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
en mere her... hihi

http://www.vesthimmerland.dk/framese...&ExpandID=3369
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 22:41   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mimse det er hermed gjort, og ellers kan man bare sende det som en privat besked

Takker for den, det var lidt arbejde sparet
  Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 16:15   #8
wating
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
wating er ny på vejen
Question tilægs spørgsmål

Tak for svarene alle sammen

men jeg vil egentligt bare høre om nole af jer har erfaring med hvor lang tid der går ? fra alt papirarbejdet samt virksomhedspraktik er overstået til at man bliver godkendt til Flexjob (forhåbenligt)

det eneste papir jeg mangler er svar fra kommunens special Læge der skulle gennemse papirene fra psykriatiker dem har han haft siden August altså snart et år!!!?

mit liv står standby til M/K får læst de papire
wating er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 16:21   #9
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Altså det lyder helt hen i vejret, at speciallægen skulle være 1 år om at se på dine papirer.
Hvis jeg var dig, ville jeg straks imorgen ringe og få at vide, hvor sagen står, det lyder mest som om du er glemt
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 21:08   #10
wating
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
wating er ny på vejen
Nej jeg er ikke glemt

jeg var til samtale midt i janura med min sagsbehandler der fortalte mig at det var det sidste vi manglede for at kunne få en afgørelse på min sag men at hun ikke måtte rykke for at få papirene da der lige var blevet rykket for dem.
wating er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principsag - hvor lang tid tager det? sandie86 Alt det andet 2 03-09-2011 08:06
Hvor lang tid tager pensions sag? sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 02-09-2011 17:51
aktindsigt hos BAN-hvor lang tid tager det? Håber Alt det andet 3 16-06-2011 10:32
Hvor lang tid tager det? Nucca Spørgsmål ang fleksjob 5 21-02-2011 15:32
Hvor lang tid tager det???? Lena4700 At søge førtidspension 7 28-07-2008 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension