K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2016, 11:35   #1
Dummiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2012
Indlæg: 22
Styrke: 12
Dummiz er ny på vejen
Udbetaling fra kommunen mig i r****

Jeg må indrømme at jeg er ved at være træt af at være fleksjobber.

Har fået et arbejde (25 timer om ugen) jeg er rigtig glad for mit arbejde og jeg er blevet 14 dages lønnet. Kommunen kan efter de nye regler ikke udbetale fleksydelsen hver 14 dag sammen med min almindelige løn så jeg får løn 3 gange om måneden nu. Ikke nok med det så regulerede de min ydelse efter hvad min løn fra arbejdet er på. Plejer at få 4900 hver 14 dag efter skat fra arbejdet. Og så plejer min ydelse fra kommunen at være på 4700 efter skat fra kommunen. Har lige fået "lønsedlen" fra kommunen og får kun 2000 udbetalt her til D. 1 og det syntes jeg er lidt mærkeligt. Har ikke nok til min budget så'så er lidt på herrens mark. Sidste ydelse fra kommunen var på lidt mere end 4700 sidst jeg fik fra dem men det lagde jeg ikke mærke til og var det en fejl for deres side burde det da være på sin plads at de lige kontakter mig og siger de har lavet en fejl.

Jeg er så træt af det her udbetalings cirkus.
Dummiz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2016, 22:21   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Fleksløntilskud må nødvendigvis beregnes bagud, da kommunen skal have at vide, hvad du har tjent i en given måned for at kunne beregne det.

Der kan derfor komme regukleringer både op og ned afhængig af din løn.

Men spørg din kommune, hvis du vil have yderligere info i lige netop din sag.

Her er baggrunden

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=164057
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2016, 13:42   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
14 dagsløn kan kommunerne endnu ikke beregne i deres system.. Men jeg kan iflg. loven i min beregner.

Loven siger at lønloftet skal justeres efter om der er 2 eller 3 lønudbetalinger i en måned. Når der er 14 dagsløn..

Typisk så har man med 14 dagsløn 10 måneder med 2 x 14 dage år.. Og 2 måneder med 3 x 14 dage.

Gør det selv er at hente min "alt i en beregner" på linket. http://www.fleksjoblolland.dk/side.asp?Id=162592

OBS!!! Den beregner kræver tungen lige i munden.. Så når den er downloadet, så læs venligst vejledningen. Den ligger som et særskilt ark nederst i beregneren.

Den beregner kræver at man har noget på computeren der kan "lege" med regneark.. Fx. Microsoft office eller Libre/Open Office.

Kan man slet ikke overskue den 14 dags beregning, så smid mig en mail på:
[email protected]

Mvh Mikael

Sidst redigeret af mik16; 29-06-2016 kl. 15:04.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension