K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2008, 11:45   #11
sanne52
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2007
Lokation: aalborg
Indlæg: 58
Styrke: 17
sanne52 er ny på vejen
Hejsa Ja så har jeg fået fat i min sagbehandler.Mødet i Torsdags endte sent, og hun havde fri fredag så derfor har jeg ikke hørt fra hende Typisk at være ligeglad med at jeg har gået hele weekenden og spekuleret. men jeg blev ikke klogere af at snakke med hende.Alle de prøver jeg har fået taget vil de have svar på, før de igen skal have møde om de mener jeg har lidt arbejdsevne tilbage.De mener at et skånejob med børn måske ville være en ide, hvis de finder ud af at jeg kan arbejde lidt.
Nu har jeg passet børn i 27 år og har selv 3, så jeg er Mættet med børn.Har tinatius og mange smerter i fingrene også, så jeg ved ikke lige hvad de forestiller sig jeg skal lave med de børn.
Jeg mangler at få taget et par røntgenbilleder, men ellers viser de andre prøver ikke noget, så på den måde kan man ikke gøre noget for mig så jeg får det bedre, men det har spe.lægen også skrevet, at det var min livskvalitet der måske kunne blive forbedret,hvis man fandt ud af at jeg manglede nogle vitaminer eller lign.Men ikke min arbejdsevne.
Jeg synes det er som at slå i en dyne, skal man godt nok køres helt ned
Nu kan jeg igen vente og vente,og ikke vide om jeg er købt eller solgt.
__________________
sanne52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 12:44   #12
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Nej, det er ikke til at holde ud med al den ventetid og uvished, det tærer på de i forvejen begrænsede kræfter.

Håber det bedste for dig
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvem af jer har fået lavet to stivgørende operationer ? puttenu Alt det andet 3 02-02-2012 23:34
Er mit job også lavet forkert... Susanne2412 Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 2 24-02-2009 12:25
Hvem har lavet din ressourceprofil? zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 29 26-01-2009 17:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension