K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2016, 18:37   #1
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Paragraf 17, revalidering.

Hejsa

Lang historie kort, så har jeg søgt paragraf 17 hos min kommune og har netop udfyldt et skema til forberende del.
Der er sket en del siden jeg søgte i juni og er bla. blevet færdigudredt under psykiatrien og er begyndt med fysioterapi og træning som jeg har fået vederlagsfrit igennem egen læge. Jeg har nu fundet ud af at jeg har en del langtidsbivirkninger efter kemo og strålebehandling i 2000. Det er beskeden fra fysioterapeuten og neurologerne.

Desuden starter jeg angstterapi til januar under psykiatrien.

Det er for sent at tilføje de her nye oplysninger til min sag.
Jeg ønsker ikke førtidspension mere, da jeg nu har håb om at genoptræningen hos fysioterapeuten og angstterapien, kan gøre at jeg igennem revalidering kan tage en uddannelse til næste år.

Har min ansøgning til førtidspension betydning for en ansøgning til revalidering som nok bliver til næste år? Kan ikke lige gennemskue det.

Ligger revalidering før fleksjob, ressourceforløb og førtidspension?

Har søgt revalidering i 2015 i min gamle kommune og fik afslag.

Har igennem de sidste mange år prøvet at tage en uddannelse, så motivationen er der.
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2016, 22:52   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Desmond007 Se meddelelser
Hejsa

Lang historie kort, så har jeg søgt paragraf 17 hos min kommune og har netop udfyldt et skema til forberende del.
Der er sket en del siden jeg søgte i juni og er bla. blevet færdigudredt under psykiatrien og er begyndt med fysioterapi og træning som jeg har fået vederlagsfrit igennem egen læge. Jeg har nu fundet ud af at jeg har en del langtidsbivirkninger efter kemo og strålebehandling i 2000. Det er beskeden fra fysioterapeuten og neurologerne.

Desuden starter jeg angstterapi til januar under psykiatrien.

Det er for sent at tilføje de her nye oplysninger til min sag.
Jeg ønsker ikke førtidspension mere, da jeg nu har håb om at genoptræningen hos fysioterapeuten og angstterapien, kan gøre at jeg igennem revalidering kan tage en uddannelse til næste år.

Har min ansøgning til førtidspension betydning for en ansøgning til revalidering som nok bliver til næste år? Kan ikke lige gennemskue det.

Ligger revalidering før fleksjob, ressourceforløb og førtidspension?

Har søgt revalidering i 2015 i min gamle kommune og fik afslag.

Har igennem de sidste mange år prøvet at tage en uddannelse, så motivationen er der.
Det virker lidt som om du tager gas på os som har svarret dig på nøjagtig de samme spørgsmål, i den tråd du startede igår.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2016, 23:25   #3
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Det virker lidt som om du tager gas på os som har svarret dig på nøjagtig de samme spørgsmål, i den tråd du startede igår.
Næh det tror jeg da ikke. Samme historie, andet spørgsmål.
Tjekker lige om der er noget jeg har overset.

Nåh har lige læst tråden fra igår igen.

Jah samme spørgsmål, min fejl. Fandt ud af sidst i tråden at jeg har søgt efter paragraf 17.1, efter
svar fra en jeg ikke lige husker navnet på,
så tænkte at jeg lige måtte lave en ny tråd og oplyse om det.

Måske jeg også mangler at sige at jeg ikke rigtigt kan tolke hvad der egentligt står i de
love og paragraffer i så venligt oplyser mig om.
Så et klart ja eller nej er nok det jeg efterspørger.
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2016, 23:49   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du skal gerne blive i een tråd, så er det lettere for evt svarere at få overblik over din situation.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension