K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2013, 10:36   #1
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Question Klage over sagsbehandler

Hej.

Når man skal klage over en sagsbehandler , man een gang har klaget over, fordi h*n, har lavet så meget l*** i det at det har skadet ikke bare et barn ,men hele 2 børn på samme tid.

Hvordan går man så?

Sidste gang klagede jeg til sagsbehandlerens leder over vedkomne, samt over en familiekonsulent. Jeg fik en ny sagsbehandler og den sagsbehandler har jeg IKKE hørt fra endnu, (heldigvis).

Sagen kort:

Jeg har 2 børn med 2 forskellige fædre, den ældste far, høre jeg intet til, da han ikke er specielt interesset i sin søn.

Den yngstes far, har jeg tilgengæld hørt rigtig meget fra, vi har været i både statsforvaltningen og fogedret og by og Landsret flere gange.

Sidste gang vi var i byretten var her i efteråret 2012. Jeg har selvfølig haft familieafdelingen inde med over, for at skåne begge børn mest muligt. Og på et af møderne med familieafdelingen, blev det besluttet at der skulle komme en familiekonsulent hjem til os, da min yngste havde det rigtig skidt.

Jeg troede h*n kom for at hjælpe os, jeg tog grueligt fejl.

Første gang h*n kommer hjem til os, vil h*n tale med min søn, min søn er denne dag rigtig gal på mig, og det ender med at han i ren galskab, slynger en løgn ud om at jeg har slået ham i røven for et års tid siden, og udfra det laver familiekonsulenten en underretning til familieafdelingen, og skæbenen vil at jeg desværre taber sagen i byretten pga. min yngste har sagt i retten at han vil ned og bo hos sin far. Faren havde nemlig bildt vores søn at det hele ned ved ham var fest og glade dage.

Familienkonsulenten var MEGET rystet over det h*n havde hørt min søn sige, h*n glemmer så lige at kontakte både skole og den aflastningsfamilie jeg har til begge børn pga mit handicap ( jeg er spastiker i mild grad)

Nu begynder min telefon at gløde!, de næste 2 uger , bliver jeg næsten hver dag kontaktet af sagsbehandleren der vil være med til at flytte min søn ned til sin far og jeg får gentagne gange at vide at jeg SKAL give slip på min dreng. For jeg havde jo slået ham!, jeg forsøger gentagne gange at forklare sagsbehandleren at jeg IKKE har rørt mine børn overhovedet, og hvis det var så galt som h*n beskrev, hvorfor havde så hverken skole eller aflastningsfamilien så ikke reageret.

Det ender med at underetningen bliver sendt til byretten og jeg må lade min søn flytte ned til sin far.

Den ældste søn er der ingen der har taget hensyn til.

Jeg vælger så at klage over både sagsbehandler og familiekonsulent, fordi deres opførelse var totalt ude af propotioner. Til sagsbehandlerens leder. Det ender med at jeg får en ny sagsbehandler, det var i midten af November 2012.
Den sagsbehandler har jeg intet hørt fra endnu, vi skriver nu februar 2013, og det undre mig, når den tidligere sagsbehandler var SÅ bekymret for mit ældste barn også. ?

Nå men nu er min ældste søn blevet rigtig syg af sorg over at min yngste søn ikke skal bo hos os, fordi landsretten vælger at stadfæste byrettens dom, det til trods for at min yngste søn flere gange,efter at han er flyttet ned til sin far, har bedt om at komme hjem, vi bad i landsretten om at han kunne blive hørt. Det valgte de ikke at gøre.

Tilbage til min ældste søn, som vores egen læge mener er blevet ramt af sorg over at havde "mistet" sin lillebror( slevom lillebroren kun er flyttet).

Lægen bad mig om at klage over den tidligere sagsbehandler og det har jeg også tænkt mig at gøre.

Men hvordan gør jeg dette? Skal jeg igen klage til Lederen?, og hvad skriver jeg? Eller skal jeg også klage til familiechefen( ved ikke om h*n er det) og Borgmesteren?.

For faktum er at min ældste er ramt af Sorg, der gør ham rigtig rigtig syg.

Gode råd ønskes
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 11:25   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du skal ihvertfald ikke bare klage til en leder....

Klag til borgmesteren og HELE kommunalbestyrelsen på en gang....som altid skal du selvfølgelig huske kvittering osv

Du kan sikkert finde navnene på dem der sidder i kommunalbestyrelsen via kommunens hjemmeside...

Du bør holde alle dine følelser ude af klagen....så den kun indeholder rene fakta...

Så ikke noget med at kalde dem for ting eller komme med andre kraftudtryk...

Jeg kan dog godt være i tvivl om hvad du vil opnå eller få ud af denne klage...for hvis sagen har været igennem flere instanser.....ja så bliver det nok svært at få det lavet om....også selv om den største er ked af det...

Da de har reageret på sidste klage ved at give dig en ny sagsbehandler...ja så kan jeg ikke rigtig se hvad du vil kunne få ud af at klage en gang mere...

Men der kan jo være ting som jeg ikke ved....og hvis du vil klage...så er ovenstående måde den bedste...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 11:32   #3
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Web, jeg har også tænkt mig at holde følelserne meget langt væk.

Men er noget rystet over at pga. at min yngste i ren gal slynger en løgn ud, så starter sådan et "gedemarked", uden at man tænker på den ældste søn også.

Men gør et forsøg på at klage til både borgmester og kommunalbestyrelsen på een gang.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over sagsbehandler Teletrold Alt det andet 6 27-10-2011 10:18
klage over sagsbehandler MissChar Alt det andet 7 31-01-2011 22:07
Klage til sagsbehandler og ? Ragdoll Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 13-08-2010 10:20
Klage over sagsbehandler. SoLost Alt det andet 10 11-06-2010 22:27
kan man klage over sin sagsbehandler/forløb ? camilla heyn Spørgsmål ang fleksjob 6 12-04-2009 13:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension