K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2012, 13:09   #1
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Nu stopper galskaben altså

Jeg er så træt af "systemet Danmark", er alle jobcentre og sagsbehandlere da komplet uduelige? Det er jo folks liv de leger med.
Har fået afslag på fleksjob en gang og for 2 måneder siden fik jeg besked på, at jeg nu igen ville få afslag, denne gang uden så meget som en arbejdsprøvning. En måned senere bliver jeg igen indkaldt til et møde og får det samme at vide. Jeg bliver så frustreret over, at de ikke lytter til lægerne, at jeg vælger at ansætte en privat socialrådgiver. Inden påske får jeg besked fra min sagsbehandler om, at hun måske ikke når at skrive afslaget inden påskeferien, men at det så vil komme efter påsken, og i dag ligger brevet der så, men det er ikke lige som jeg regner med, for nu er de pludselig kommet i tanker om, at jeg alligevel skal i arbejdsprøvning trods utallige forklaringer om, hvorfor de ikke lige synes jeg skulle det, og det kan sagtens nåes inden varighedsbegrænsningen.
Jeg har egentlig bare brug for at få lukket dampen ud af ørerne, inden jeg eksploderer. Jeg er glad nok for, at de nu rent faktisk vil arbejdsprøve mig, men det kunne de have gjort allerede per 1. januar, hvis de havde taget sig sammen.

Jeg er ikke i tvivl om, at var det ikke for Ricky - min socialrådgiver, så ville de aldrig være kommet i tanker om, at jeg skulle i den arbejdsprøvning.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2012, 13:42   #2
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej

Dejligt der er lys forude nu...

Træls du skulle alt det andet igennem..

Men ja, jeg oplever også at kommunen trækker min sag i langdrag.

__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2012, 14:17   #3
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
De har da vist respekt for Ricky, men super godt hvis du ender ud med en positiv afgørelse om fleksjob..
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2012, 15:00   #4
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
går den -så går den -afslag på afslag
du har helt ret i at de leger med folks liv og helbred. det værste er egentligt den vildledning i stedet for vejledning som foregår, at dem som ikke protesterer men tror på sagsbehandlerne-ikke får den sagsbehandling de har behov/krav på

jeg har klaget sagsbehandling og §§ 4 gange og fået ret alle 4 gange, men nu stoler jeg heller ikke på sagsbehandlere mere

godt gået til dig ;-)
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2012, 15:42   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja pyha, den klub har vi alle sammen været medlem af.....

Godt du har Ricky med på sidelinjen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2012, 19:07   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Godt du har gode erfaringer med anvendelse af privatbetalte socialrådgivere. Ofte har det desværre ingen eller modsat effekt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det er altså VIGTIGT !! Hejdien Dit og Dat 13 19-02-2009 23:47
iiiih altså... Kjersti Spørgsmål ang fleksjob 9 08-08-2008 10:30
Vi burde altså Maj-Britt Politik og Samfund 16 01-07-2008 14:36
Nu vil jeg altså have et svar! lena Skal kommuner ikke overholde loven? 4 09-01-2008 09:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension