K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2008, 10:37   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af oldgart Se meddelelser
Det eneste positive møde jeg har haft med systemet var REVA
Deres vurdering var : der er ingen resterhvervsevne, ej heller under flex ordningen

Sagsbehandleren skriver bagefter : skal bare ud i ordinær beskæftigelse 37 timer uge.

Alt i alt kommer det udelukkende an på sagsbehandler og sammes chef, det er de 2 der bestemmer
Jamen du har så evigt ret! Det hele afhænger ret ofte af sagsbehandleren, og min er ikke til at blive klog på!

Det ene øjeblik sætter hun himmel og hav i bevægelse for at jeg (død og pine) SKAL komme ud i en arbejdsprøvning! Først vil hun have svar fra min læge, når han så skriver at en arbejdsprøvning er umulig, så vil hun have det at høre fra min psykiater, når han så skriver en arbejdsprøvning er umulig.....så inddrager hun bare nogle andre, og sådan bliver hun ved. Samtidig har hun sagt at hun håber jeg 'slipper for arbejdsprøvningen', det sagde hun ordret, men jeg bryder mig faktisk ikke om sætningen 'slipper for arbejdsprøvningen' for jeg ville hellere end gerne, jeg kan bare ikke. Jeg prøver ikke at slippe udenom, det er bare umuligt. HAVDE jeg nu bare haft mulighed for at deltage i en arbejdsprøvning, jamen så ville hele den potte jo være ude af verden NU. Så var jeg startet i Januar 2008, havde klaret de 3 mdr med de begrænsninger jeg end måtte have, og havde fået en arbejdsevnevurdering der var korrekt - der ER ingen arbejdsevne. Det havde jo været fedt om jeg kunne have bevist at jeg vitterligt ikke kan, men desværre kan jeg ikke engang sige JA til forløbet og ville aldrig have en chance for at møde op, hvorfor jeg jo mener det bedste er at lægge kortene på bordet og sige som det er,, jeg KAN IKKE!

Jeg sidder faktisk allerede og laver udkast til en klage - bare sådan for en sikkerheds skyld i tilfælde af at hun heller ikke vil høre på dem fra Reva. Men min sagsbehandlers kort på hånden må jo også blive udtømte på et tidspunkt, hun kan vel ikke blive ved med at komme på nye påfund....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 10:48   #12
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
helenekr >> Det er jo fuldstændig skørt det du bliver udsat for!! Mit bedste råd til dig er, pak en konvolut med kopier af alle dine papirer, så det er klar til afsendelse. Derefter løfter du røret og ringer til Kompetencernes Hus og taler med Lotte Havsager, der er selvstændig socialrådgiver.

Hun er (efter min mening og erfaring) mere inde i reglerne end mange af dem på kommunen, da de ofte ikke er uddannede socialrådgivere. Derudover har hun den fordel, at hun kan tillade sig at oplyse borgeren om det loven lige nøjagtig siger, uden at hun har en overordnet der der bliver sur og siger hun skal overtræde loven for at spare penge!!!

Så hvis du vil have en rådgiver der er uvildig og kompetent er det stedet!
http://kompetencerneshus.dk/index.htm

Jeg har tænkt mig at lave en ny tråd hvor jeg fortæller om den hjælp jeg har fået af hende, for jeg tror mange vil have glæde af at vide hvor de kan få hjælp.
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 11:00   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det tror jeg du kan have ret i Lund! Informationer kan vi næsten ikke få nok af!!
Jeg vil kigge nærmere på linket lidt senere.
Jeg er også i gang med at sammensætte en klage, men som det søde menneske jeg nu engang er, så afventer jeg lige min sagsbehandlers næste træk. Ignorerer hun også vurderingerne fra Reva, SÅ falder hammeren. Og den falder hårdt!!!
Jeg har gennem længere tid fået opbygget en vrede og frustration over min sagsbehandling, og jeg tror den kommer på rette tid og kan være med til at få vendt skuden. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......................

Og jo, brug du bare 22.45.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 11:13   #14
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Helene, den ligger klar nu på www.mitansvar.dk så kan du jo selv gå ind og fylde på
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 12:57   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hej Maj-Britt - jeg har lige fyldt på, men vil være glad hvis du lige vil gå ind og læse den???............og evt komme med en tilbagemelding
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 13:12   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Læst og den er god, Helene, jeg er sikker på at diverse ministre læser med derinde, ikke sikkert de svarer, plejer de ikke at gøre, men de læser.

Jo flere sygehistorier vi kan lægge ind, jo flere beviser på dårlig sagsbehandling, jo bedre.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 13:16   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, vi må jo bidrage hvor vi kan.....

Men hvor GAD jeg dog godt at der kunne komme nogle svar/råd/ideer til hvordan jeg tackler det hele.....

Tak fordi du gad poste mit indlæg
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 13:53   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Gad vide, om jeres indlæg forsvinder, hvis man lukker siden pga. jeres kritik?

Se her:

Citat:
Ministrene samler op på debatten
Publiceret: D. 25. november 2008
Med indlægget "Fællesskab forudsætter personligt ansvar" samler ministrene op på debatten om det personlige ansvar.

Læs debatindlægget her: http:// www.mitansvar.dk/debat/241/sw26621.asp.

Efter ministrenes afrunding af debatten vil hjemmesiden blive lukket.
http://www.mitansvar.dk/nyheder/71

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 14:23   #19
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, det er et godt spørgsmål, hvor alvorligt, kommunen tager det skrevne fra Reva.
I mit eget tilfælde har jeg været på reva/incita 2 gange, og første gang var kommunen ligeglade med revas konklusion, her anden gang ved jeg ikke endnu, venter stadig på udmelding fra kommunen.
Der var flere på incita, der havde været der mere end 1 gang...

Tja, jeg undrer mig over, de gider betale en masse penge for noget, de ikke vil bruge til noget, men mon ikke de i mange tilfælde retter sig efter det skrevne fra incita? Det håber jeg da, for ellers er det da godt nok meningsløst..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2008, 23:19   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Gad vide, om jeres indlæg forsvinder, hvis man lukker siden pga. jeres kritik?

Se her:



http://www.mitansvar.dk/nyheder/71

god pointe Zuza! Eller rettere, godt spørgsmål.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor bliver indlæggene af mukke Alt det andet 3 22-06-2009 08:37
Incita = reva mugge Et godt link! 12 06-03-2009 17:41
Jeg er blevet taget seriøst i dag Thelma Dit og Dat 21 09-01-2009 20:23
S 5903 - Om hvor mange danske soldater der har taget deres eget liv efter at de kom h Webmaster Politik og Samfund 0 19-09-2007 00:51
hvor bliver de af ?? annette Dit og Dat 8 31-01-2007 20:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension