K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2013, 08:24   #11
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
HØRT!!!!!! Folks ignorance og ladhed er SKRÆMMENDE!

Argumentet : "det nytter alligevel ikke " er til at kaste op over - så få dog fingeren UD, det nytter faktisk af og til!
Det nytter i hvert fald ikke hvis man bare lader stå til! Man er sgu nødt til at råbe op om det og sprede budskabet, hvis bare nogle få gider interessere sig for det, deler de måske videre og videre og så begynder det sgu at rykke
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2013, 08:42   #12
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gerbilwoman Se meddelelser
Det nytter i hvert fald ikke hvis man bare lader stå til! Man er sgu nødt til at råbe op om det og sprede budskabet, hvis bare nogle få gider interessere sig for det, deler de måske videre og videre og så begynder det sgu at rykke
Rigtig. Uden handling ingen ændring, men folk (herinde) har jo forskellige fysiske og psykiske diagnoser og derfor også forskellige handlemuligheder - om nogen.
Nogen er heldigvis smadderdygtige til at give omsorg og støtte, andre har beundringsværdigt styr på §'erne og nogen får heldigvis 'bare' hjælp.
Det er vel det, som gør det her site ret enestående?

Jeg kan ikke se nogen mening i, at skrive, at folk er ugidelige og dovne, det giver (mig) dårlig samvittighed
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2013, 08:47   #13
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mella Se meddelelser
Rigtig. Uden handling ingen ændring, men folk (herinde) har jo forskellige fysiske og psykiske diagnoser og derfor også forskellige handlemuligheder - om nogen.
Nogen er heldigvis smadderdygtige til at give omsorg og støtte, andre har beundringsværdigt styr på §'erne og nogen får heldigvis 'bare' hjælp.
Det er vel det, som gør det her site ret enestående?

Jeg kan ikke se nogen mening i, at skrive, at folk er ugidelige og dovne, det giver (mig) dårlig samvittighed
Jeg mener skam ikke at nogen herinde er hverken dovne eller ugidelige, tværtimod. Jeg magter heller ikke selv alle mulige happenings, jeg vælger så til gengæld at dele forskellig info på min facebook profil, for at prøve at åbne mine omgivelsers øjne for de uhyggelige ting der foregårlige her i lille Danmark, kan jeg bare få nogle stykker til at læse det og interessere sig for det og dele videre, til folk der måske også deler videre, så kan man jo alligevel få lidt viden ud til folk som måske ikk aner en disse om hvad der foregår
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2013, 08:59   #14
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
ja Gerbilwoman.

Mange bække små, kan blive til ...
Og man kan jo 'handle' på mange måder.
Synes, at mange (lidelses) fortællinger og oplevelser, som bliver fortalt herinde i sig selv er handlinger. Og dermed også rettet ud til omverden
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vil ikke være med længere!! jonas Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 43 05-02-2012 22:30
Du er ikke længere syg! (Heldige mig O.o) Chilli Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 11-10-2011 20:02
Pensionister kan ikke længere få julehjælp buster Politik og Samfund 1 30-11-2010 10:21
Jeg vil IKKE længere finde mig i Maj-Britt Dit og Dat 27 04-11-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension