K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2013, 07:14   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Takker for bekymringen, men det varede kun to dage, så det gik lige an

I morgen kommer der ikke nogen, en anden forælder har lige budt ind på Torsdag og Fredag, og næste uger står indtil videre blank på pasningsfronten - de fleste jeg har talt med kan få ferie i næste uge
Ganske rart når det ikke er én, der skal holde for hver gang.

Jeg mærker ikke så meget til konflikten, min datter har et par timer fra morgenstunden de fleste dage (under konflikten), knægtens ligger lidt mere spredt, men eftersom min datter er 16½ og knægten snart 13, så passer de jo næsten sig selv, når bare jeg har sørget for, at køle- og spisekammer er fyldt op.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2013, 20:16   #22
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Her går det fint nok.

Vi går jo begge hjemme pt. så det er ikke noget problem at have knægten hjemme. Har HAR faktisk været afsted både tirsdag og idag hvor han begge dage har EN lektion - men vi sender ham nok ikke afsted før lockouten er ovre for den lærer han normalt har i de 2 timer er lockoutet og de har derfor haft en vikar der også er pædagog i sfo og hun har så bare taget de få fremmødte unger med derover.

De ku sgu lige så godt bare ha droppet skemaet helt når der slet ikk er undervisning i de få timer der er i nødskemaet
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har nogen prøvet når musklerne sitre i hele kroppen? Ninja Alt det andet 25 29-06-2012 13:18
Svedige hænder, rysten over hele kroppen FrkSilverfox Dit og Dat 6 17-03-2012 11:40
Hvordan får jeg det hele med. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 13-07-2010 21:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension