K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2013, 21:54   #1
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Psykiater - Sjælland ?

Jeg er på udkig efter en psykiater på Sjælland, og der skal være meget kort ventetid...

Jeg er få mm fra et totalt sammenbrud, og mit liv er et stort kaos pga så mange ting der sker omkring mig med kommunen osv.

Jeg mangler helt enormt meget en psykiater der kan hjælpe mig, og jeg har en henvisning fra min læge.

Jeg har af flere omgange været i kontakt med psykiatrisk skadestue, og de kan tilbyde mig en indlæggelse, for at åbne muligheden for at få kontakt til en psykiater... Men jeg kan simpelthen ikke klare en indlæggelse, og det blev også konkluderet da jeg var på psyk skadestue sidste gang. Det vil stresse mig yderligere, fordi jeg er så afhængig af trygheden i mit hjem og min hund som er min livline.

Jeg har slet ikke et værdigt liv som det er nu, og jeg mangler virkelig en der kan tale med mig samt ''råbe'' kommunen op... Jeg har en diagnose under autisme spektret, og alt det kaos omkring mig, gør jo absolut ikke noget godt godt for det handicap jeg har.

Kan I anbefale en psykiater med kort ventetid ?
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2013, 22:05   #2
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Jeg leder selv efter en ny psykiater efter hende jeg havde røvrendte mig, men jeg vil i hvert fald fraråde Rikke Bay Hansen i Slagelse Har også hørt dårligt om hende fra flere andre som har gået hos hende, bl.a. min mor og en veninde.
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2013, 22:17   #3
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Kære TBQ

Har du en hjemmevejleder? De kan jo tit bane vejen meget hurtigt...også til en psykiater..

Eller bare eet andet menneske som kunne tænkes at være til hjælp?

Som evt kunne råbe op på dine vegne?

Jeg bor desværre i Jylland, så har ikke styr på sjællandske psykiatere...men kender din problematik..har selv samme diagnose...og man har en grænse...hertil...og så kan man ikke mere...og skal have hjælp...nu..

Jeg håber det allerbedste for dig...og hvis du har mulighed for at bevæge dig rundt...få nogle til at køre dig eventuelt...bor der måske psykiatere herovre, som kunne være til hjælp?

Mange kram og gode tanker til dig

Jeg har selv gået ved Christen Bang-Madsen...meget varm og rar person, kender dog ikke hans ventetider..men han kan overtales til hurtig tid...

/Mileo

Sidst redigeret af Mileo; 12-03-2013 kl. 22:24.
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2013, 23:09   #4
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gerbilwoman Se meddelelser
Jeg leder selv efter en ny psykiater efter hende jeg havde røvrendte mig, men jeg vil i hvert fald fraråde Rikke Bay Hansen i Slagelse Har også hørt dårligt om hende fra flere andre som har gået hos hende, bl.a. min mor og en veninde.

Lidt ''pudsigt'' du skriver om hende, for jeg rettede henvendelse til hende igår... Men der er lang ventetid, men dog mulighed for at komme til før - men jeg blev aldrig ringet tilbage til, for det er åbenbart noget de kun gør såfremt der er plads... Det er jo også en rigtig god service, når man sidder med personer der ofte er meget frustrerede og usikre
Jeg spurgte om de ikke kunne ringe uanset hvad, men det gjorde de ikke og havde jeg ikke hørt noget inden kl 16, så ville jeg intet høre... Jeg hørte intet, men det var så nok også meget godt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mileo Se meddelelser
Kære TBQ

Har du en hjemmevejleder? De kan jo tit bane vejen meget hurtigt...også til en psykiater..

Eller bare eet andet menneske som kunne tænkes at være til hjælp?

Som evt kunne råbe op på dine vegne?

Jeg bor desværre i Jylland, så har ikke styr på sjællandske psykiatere...men kender din problematik..har selv samme diagnose...og man har en grænse...hertil...og så kan man ikke mere...og skal have hjælp...nu..

Jeg håber det allerbedste for dig...og hvis du har mulighed for at bevæge dig rundt...få nogle til at køre dig eventuelt...bor der måske psykiatere herovre, som kunne være til hjælp?

Mange kram og gode tanker til dig

Jeg har selv gået ved Christen Bang-Madsen...meget varm og rar person, kender dog ikke hans ventetider..men han kan overtales til hurtig tid...

/Mileo

Jeg har desværre ingen hjemmevejleder, da min kommune ikke har informeret mig om de muligheder der er... Jeg ved ikke lige hvem der skal kunne ''råbe'' kommunen op, da de end ikke har reageret på den skrivelse min læge har lavet, hvor der beskrives hvordan jeg har det mv.

Jeg kan godt komme rundt, men jeg har slet ikke økonomi til at transportere mig rundt... Jeg er desværre fastholdt på kontanthjælp på snart 5 år i denne omgang :/

Ja man rammer bare den der mur, og den har jeg efterhånden ramt mange gange... Og nu kan jeg bare mærke at det er sidste gang jeg kan klare at ramme den, for ellers så ender det i et totalt sammenbrud
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reumatologer - Sjælland Den Tossede Dit og Dat 12 13-04-2012 13:35
Anbefaling af psykiater med viden om ADHD Sjælland Bitsch Alt det andet 13 12-09-2011 16:29
Dygtig psykiater søges på Sjælland - please! Jea Alt det andet 22 14-07-2011 22:13
Distrikspsykiatri på Sjælland Fido Alt det andet 0 02-06-2010 11:09
fleksjob på sjælland martin1000 Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 10-10-2009 09:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension