K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-06-2009, 18:01   #1
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Viderebringelse af K10's eksistens

Skrev en mail idag til direktøren for det "private" hjemmehjælps firma, som jeg benytter, fordi kommunen krævede nøgle til hotellet for at kunne komme ind.
Der er de "private" lidt mere large.
Men i den mail til førnævnte direktør, anmodede jeg om at de medsendte link til K10 og Benny G's historie, til deres kunder.

Har så fået svar retur, at det nu vil blive videresendt til de øvrige "kunder", som de havde email adresse på. Er hjemmehjælps firmaet "Din Pleje", som dækker københavns området, jeg skrev mail til.



K10 har eksisteret nogle år, men var rent tilfælde jeg selv faldt over portalen her, ved en tilfældig google søgning på noget helt andet.

Så tænkte at hvis andre benytter samme mulighed, som jeg her har gjort opmærksom på, kan K10's eksistens blive lidt mere udbredt og muligheden for at flere finder herind foreligger.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2009, 18:17   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Hver gang jeg snakker med nogen om problemer, får de altid rådet om at spørge herinde også.

Men hvis alle som har en hjemmeside, linker til K10 hjælper det også samt evt. skriver lidt som siden på deres egen.

So spread the word

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension