K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2018, 08:44   #11
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
12 år er på ingen måde usædvanligt, så det alene kan du ikke bruge til noget.

Det er kun hvis du har soleklare gamle papirer på at du har været igennem et passende antal arbejdsprøvninger der har vist stort set ingen erhvervsevne, efter at du har lægepapirer der siger absolut ingen mulighed eller udsigt til ændringer eller åbninger nogen steder og fuldstændig stationær og de derefter bare har ladet dig gå i mange år.. at det overhovedet kan svare sig at lade en advokat se på det. Evt afprøvninger der ligger før du er lægeligt bedømt til at være stationær kan ikke bruges.

Og hvis du har haft de papirer, skulle du nok selv have søgt på det foreliggende grundlag, da dine arbejdsprøvninger var i hus.

Så når folk skriver det er det fordi de vil spare dig for en lang opslidende kamp der koster dig mange penge.. og næppe fører til noget.
__________________
førtidspensionist april 2013...

Sidst redigeret af Pip; 01-11-2018 kl. 08:46.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2018, 10:17   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 25
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
12 år er på ingen måde usædvanligt, så det alene kan du ikke bruge til noget.

Det er kun hvis du har soleklare gamle papirer på at du har været igennem et passende antal arbejdsprøvninger der har vist stort set ingen erhvervsevne, efter at du har lægepapirer der siger absolut ingen mulighed eller udsigt til ændringer eller åbninger nogen steder og fuldstændig stationær og de derefter bare har ladet dig gå i mange år.. at det overhovedet kan svare sig at lade en advokat se på det. Evt afprøvninger der ligger før du er lægeligt bedømt til at være stationær kan ikke bruges.

Og hvis du har haft de papirer, skulle du nok selv have søgt på det foreliggende grundlag, da dine arbejdsprøvninger var i hus.

Så når folk skriver det er det fordi de vil spare dig for en lang opslidende kamp der koster dig mange penge.. og næppe fører til noget.
Fuldstændig korrekt.

Jeg kæmpede i 15 år, og jeg har haft kendskab til brugere herinde, som kæmpede i min. 20 år.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension