K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2018, 09:31   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 25
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi1 Se meddelelser
mødet gik OK min advokat har en plan ( kommunen fik meget ros og jeg ved hvorfor advokaten gør det( det er udelukkende fordi min sag gået i stå og derved går kommunen i forsvarsposition og intet sker i sagen når man presser,og kommenterer de FEJL og LOVBUD som kommunen laver
Fornuftig plan.

Man får ikke altid noget godt ud af, at konfrontere andre med deres fejl, nogle gange kan det være klogest, at starte på en frisk.

Held og lykke med din sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2018, 09:45   #22
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Hi vovse
Og ja du har ret men tænk at det skal vare på denne måde og at man som borer ikke kan stole på systemet? Og at ens sag bliver behandlet og journaliseret på den rette måde. Jeg er så fuld af afsky mod det danske system efterhånden og jeg er en som altid troet på det danske velfærdssystem inden jeg blev syg og skammer mig faktisk meget over at jeg nu er dansk statsbo og så er det skidt mener jeg, man kan tydligt slet ikke bruges længer efter man i over 35 år draget ind penge og arbejdet for DK og når dette så ikke mere fungerer så kan man kasseres som man aldrig varet værd en skid? Og jeg er dog ikke værst ramt det findes mange som har det værre.... og så undrer man hvad vil Danmark !!!! At det skal se godt ud på papiret eller ????? Det ville dog klæde Danmark meget at ændre velfærden så de syge og svage faktisk bliver behandlet med respekt og værdighed ..... og tak for din omtanke❤️
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2018, 14:23   #23
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Spørgsmål igen.... kommunen holder et rehabiliteringsmøde i midten af november nu her og får besked samme dag om de indstiller til FP? men hvor lang tid går det derfra inden jeg har en afgørelse? Jeg vil også påpege at jeg har bevis i mail på at min kommune hade drøftet min sag og den psykiatriske udredning attest med den mødeleder og sundhedskoordinator som deltog på det sidste rehabteam møde i juli 18 og de sammen med min sb ville indstille mig til FP og ugen efter er min sag igen drøftet med ledensen som så mener at min sag skal gå den rette vej altså drøftes igen i et rehabteam det er så dette nu her i nov?hvorfor bliver det gjort på denne måde? når det er en sundhedskoordinator som udtalt sig om at der ikke er flere muligheder ? vil dette så ikke vare en åbenlys formålsløs efter §18 stk 2 ? og derved skal vel min sag ikke via et sådant møde igen når det er en sundhedskoordinator som vurderet min sag? svar vil vare velkomne her.....
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2018, 14:50   #24
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Du får brev fra pensionsnævnet om fra hvilken dato de opstarter din sag og fra den dato har de tre måneder til at komme med en afgørelse
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2018, 15:39   #25
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
3 måneder? når det er rehab teamet og kommunen som indstiller?
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2018, 15:47   #26
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Ja, det er loven. Fra pensionsnævnet har opstatet et din sag og til afgørelse må de bruge 3 mdr. Men der er jo ingen der siger at de behøver 3 mdr, det kan bl.a hænge sammen med hvor mange sager de har til hvor tit de mødes.


Der er ikke forskel på tiden om man søger selv, eller rehabiliteringsteamet indstiller, jeg blev også indstillet og der gik et par uger før jeg modtog brevet med opsratsdato og herefter tog min
sag tog ca. 6 uger tror jeg og har hørt om både kortere og længere.

Men husk det gælder ikke fra du blev indstillet, der kommer et brev med en ny dato om fra hvilken dag nævnet opstarter din sag, samt en indbydelse til at møde nævnet hvis du ønsker
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension