K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2017, 16:53   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg bliver edderspændtrasende over den måde borgeren behandles på ude i kommunerne!

Ricky Magnussen, hårdt kæmpende privat socialrådgiver, anno 2012:

http://politiken.dk/debat/laeserbrev...-retssikkerhed

Kommunernes lovbrud koster borgernes retssikkerhed

phhmw.

Er tingendes tilstand blevet bedre eller værre, siden 2012?

Ja, i 2012 troede de fleste af os rimelig garvede, at nu var grænsen nået.

Det var den så ikke og nu i 2017 må vi ikke være naive og tro at nu er grænsen nået.

Dette vanvid vil fortsætte indtil vælgerne, de raske og vi handicappede vågner op og reagere på dette vanvid og stemmer anderledes. Der findes ingen anden mulighed. Indtil nu har vi talt for døve øre.

Skammeligt!

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 01-07-2017, 22:26   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tror at vi er mange som med jævne mellemrum har tænkt...nu er grænsen nået og nu kan det ikke blive værre....men men...

Vi er derhenne hvor mange tænker at alt bare vil blive ved med at blive værre og værre og ingenting der bliver bedre...

Det er en yderst trist situation...denne håbløshed der breder sig i befolkningen...og på et tidspunkt....ja så sprænger det og så går det virkelig galt...

Myndighederne burde virkelig tage dette som en advarsel og få rettet ind...for er der nogen man skal være bange for...så er det folk der ikke har mere at tabe..folk der er desperate...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2017, 09:00   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
jeg ledte med lys og lygte efter en tråd hvor følgende kan passe ind, håber det er ok Peter, at jeg bruger din, for jeg synes det er højst relevant.

for se bare hvordan borgerne i Odense kommune bliver udsat for lovbrud, og er der lige nogen der tager problemet alvorligt, mht. at få det løst, næ nej, det tyder det ikke på, man konstatere at problemet er der, men der er ikke lige en løsning om hjørnet, føj siger jeg. .........

det handler om groft brud på tavshedspligten, overfor ledige i kommunen.

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/f...-loven-dagligt

jeg håber borgeren der protestere, i en grad så der bliver gjort noget ved dette grove lovbrud.

sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension